کد خبر : 1727079 | 03 دی 1399 ساعت 12:15 | 81.2K بازدید | 3 دیدگاه

تنش در خط بارسلون - مادرید

بارسا بازیکنش را در استانبول رها کرد؛ چرا با رئال حرف زدی؟

تیم بسکتبال بارسلونا یکی از بازیکنان خود را به دلیل فاش شدن مذاکراتش با باشگاه رئال مادرید به هواپیمای حامل بازیکنان در بازگشت به اسپانیا راه نداد.

بارسا بازیکنش را در استانبول رها کرد؛ چرا با رئال حرف زدی؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم بسکتبال بارسلونا که برای انجام دیداری با تیم ترکیه‌ای افس به استانبول رفته بود در زمان بازگشت به اسپانیا زمانی که دریافت یکی از بازیکنانش به اسم هورتل در حالی که گمان می رفت در حال مذاکره با باشگاه فنرباغچه است در واقع مشغول مذاکره با رئال مادرید بوده، او را به هواپیمای بازگشت تیم بارسا به اسپانیا راه نداد.

 

1556169

 

بارسلونا که برای دیدار با تیم افس به ترکیه سفر کرده بود در مقابل این تیم 86-79 شکست خورد. اما در زمان بازگشت تیم بسکتبال بارسا به اسپانیا اتفاق عجیب و غریبی افتاد. توماس هورتل که در سفر از کاتالونیا به استانبول همراه با هواپیمای حامل بارسلونا سفر کرده بود در زمان بازگشت از سوی مدیریت تیم به هواپیما راه داده نشد. چرا که مدیریت تیم بسکتبال بارسا مدعی بودند او با مذاکره مخفیانه با رئال مادرید مرتکب خیانت شده است.

 

به گزارش موندو دپورتیوو باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته که مانع از سوار شدن توماس هورتل فرانسوی به هواپیمای در حال بازگشت بارسا از استانبول بشود. این تصمیم زمانی گرفته شده که اطلاعاتی به دست بارسلونا رسیده که هورتل بدون اطلاع قبلی در حال مذاکره با رئال مادرید بوده است.

 

1556167

 

رئال مادرید بعد از انتقال ستاره اش فاکوندو کامپازو به لیگ ان بی ای به دنبال جانشین او می گردد و به همین منظور با هورتل مذاکراتی داشته است. این در حالی است که تیم بسکتبال بارسلونا گمان می کرد ستاره فرانسوی به دنبال انتقال به تیم فنرباغچه در ترکیه است و از سفر بارسلونا به ترکیه برای نهایی کردن مذاکراتش با تیم فنرباغچه استفاده کرده است.

 

اما اطلاعاتی به باشگاه بارسلونا می رسد که بر اساس آنها توماس هورتل نه با فنرباغچه بلکه با رقیب سنتی بارسا یعنی رئال مادرید در حال مذاکره بوده است. بارسلونا از این ماجرا آنقدر خشمگین می شود که دستور می دهد از وورد هورتل به هواپیمای حاوی بازیکنان بارسلونا جلوگیری شود.

 

آینده توماس هورتل حال در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حالیکه تصور این بود که او به زودی با فنرباغچه قرارداد امضا خواهد کرد ولی حالا مشخص شده که تیم ترکیه ای خرید بازیکنی از این کشور را در دستور کار قرار داده است.

 

بعد از انتشار این خبر همه نگاه‌ها به اتحادیه بسکتبالیستهای اسپانیا دوخته شده بود تا نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهد. اتحادیه بسکتبالیستها که وظیفه اش حمایت از بازیکنان است در اولین واکنش خود پستی توییتری منتشر کرد و نوشت:" در ساعت 30 دقیقه بامداد یک بازیکن در شهری خارجی رها شده و باشگاهش اجازه سوار شدن او به هواپیمای بازگشت تیم را نداده. هنوز مشخص نیست چه کسانی مسئول هستند و این ماجرا در شرایط کرونایی چه تبعاتی داشته است. انسانیتی باقی نمانده؟ ما با این بازیکن در تماس هستیم تا به او کمک کنیم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها