کد خبر : 1727080 | 03 دی 1399 ساعت 12:18 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

مسی: فکر نمی کردم روزی رکورد پله را بشکنم

کاپیتان افسانه ای بارسلونا نسبت به شکست رکورد تاریخی پله، واکنش نشان داد.

مسی: فکر نمی کردم روزی رکورد پله را بشکنم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا موفق شد در ورزشگاه خوزه زوریلا، با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود رئال وایادولید عبور کند. 


در فوتبال رکوردهای زیادی برای شکستن توسط لیونل مسی باقی نمانده اما این فوق ستاره آرژانتینی سه شنبه شب موفق شد یکی از آنها را پیدا کند و با شکستن یک رکورد خارق العاده، آن را به نام خودش سند بزند. یک رکورد بسیار چشمگیر.


در دیدار بارسلونا و رئال وایادولید که نیمه شب گذشته برگزار شد، لیونل مسی کاپیتان و اسطوره بارسلونا در دقیقه 65 توانست از پاس خوب پدری به بهترین شکل ممکن استفاده کند و دروازه حریف را باز کند و به یک رکورد شخصی و منحصربفرد در دنیای فوتبال دست پیدا کند.


با این گلی که مسی به ثمر رساند، حالا او 644 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است. این بدان معناست که مسی اکنون موفق شده است رکورد بیشترین تعداد گل برای یک باشگاه را بشکند. رکوردی که پیش از این با 643 گل در اختیار پله اسطوره فوتبال برزیل بود که موفق شده بود این تعداد گل را برای سانتوس برزیل به ثمر برساند.


پله بین سالهای 1956 تا 1974 و در 19 فصل موفق شده بود 643 گل برای سانتوس در برزیل به ثمر برساند. اما لیونل مسی کاپیتان بلوگرانا پس از شکستن رکورد گلزنی پله، با انتشار عکسی از خودش در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، به این موضوع واکنش نشان داد.


او نوشت: وقتی فوتبال را شروع کردم، هیچ وقت فکر نمی کردم که بتوانم رکوردی را بشکنم و یا حتی کمتر از آن چیزی که امروز به دست آوردم... فقط می توانم از همه کسانی که در این سالها به من کمک کردند از هم تیمی هایم، خانواده ام، دوستانم و همه کسانی که هر روز از من حمایت می کنند تشکر کنم. شما را در آغوش می گیرم.

1556172
چند شب پیش و زمانی که مسی با باز کردن دروازه والنسیا توانسته بود به رکورد پله برسد، این اسطوره فوتبال برزیل نیز با انتشار پستی در اینستاگرام، به رکورد مسی ادای احترام کرده بود.


این اسطوره برزیلی خطاب به لیونل مسی نوشته بود: وقتی قلب شما از عشق سرریز می شود، تغییر مسیر دشوار است. مثل شما، من می دانم عشق و علاقه به هر روز پوشیدن پیراهن یک تیم، چگونه است. مثل شما، من می دانم که هیچ چیزی بهتر از احساسی که در خانه خودمان داریم، وجود ندارد.


پله در ادامه نوشته بود: لیونل، به خاطر سابقه تاریخی ات تبریک می گویم. اما مهمتر از همه، به خاطر زندگی زیبای تو در بارسلونا به تو تبریک می گویم. متاسفانه دیگر علاقه به یک باشگاه برای یک مدت طولانی، در فوتبال نادر خواهد بود. من شما را بسیار تحسین می کنم، لئو مسی.

1556171

دیدگاه‌ها