کد خبر : 1727091 | 03 دی 1399 ساعت 13:12 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

پویول: مسی بدون شک بهترین بازیکن تاریخ است

کارلس پویول بعد از عبور لیونل مسی از رکورد پله با ستایش از کاپیتان بارسلونا از او به عنوان بزرگترین فوتبالیست تاریخ یاد کرد.

پویول: مسی بدون شک بهترین بازیکن تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیونل مسی در جریان پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل وایادولید گلزنی کرد تا با رساندن تعداد گلهایش با پیراهن بارسا به عدد 644 از رکورد پله عبور کرده و بیشترین گل با پیراهن یک باشگاه را به نام خود ثبت کند کارلس پویول از ستاره آرژانتینی بارسا تمجید کرده و گفت او بدون شک بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.

 

1556190

 

پویول که در این باره با گل صحبت می کرد گفت:" اگر از من بپرسید مایکل جردن کیست می گویم بهترین بسکتبالیست تاریخ. به نظرم مسی هم موقعیت مشابهی دارد و بزرگترین فوتبالیست تاریخ است. درباره اینکه آیا مایکل جردن هم واقعا بهترین در تاریخ است بحثهایی شده و نظرات متفاوت است و بی طرف بودن در چنین مساله ای سخت است. من می دانم برای یک هوادار رئال مادرید سخت است این را بپذیرد که مسی بهترین است".

 

1556191

 

کارلس پویول در ادامه گفت:" ما خوش شانس بودیم که او را داشتیم. ولی من جدی می گویم حتی اگر احساسم نسبت به بارسا را کنار بگذارم باز هم به این نتیجه می رسم که مسی بهترین است. در حال حاضر که کسی در حد او و نزدیک به او نیست. امیدواریم در آینده کسی پیدا بشود که از مسی بهتر باشد. هر چند این به نظرم اگر غیرممکن نباشد بسیار مشکل است".

 

 

دیدگاه‌ها