کد خبر : 1727092 | 03 دی 1399 ساعت 13:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ماریو گوتزه: می توانستم به بایرن مونیخ برگردم

ماریو گوتزه می گوید از بازی در آیندهوون راضی است ولی بایرن مونیخ هم به دنبال او بوده و می توانسته فوتبالش را در بایرن ادامه دهد.

ماریو گوتزه: می توانستم به بایرن مونیخ برگردم

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه ستاره 28ساله آلمانی امسال تابستان بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به آیندهوون پیوست. گوتزه حالا می گوید برایش ممکن بوده که به بایرن مونیخ برگردد و حتی در این باره با اولی هوینس صحبتهایی داشته است. البته گوتزه می گوید الان از بازی برای آیندهوون راضی و خوشحال است.

 

1556194

 

گوتزه در فاصله سالهای 2013 تا 2016 در بایرن مونیخ بازی می کرد. او سپس به دورتموند پیوست و زیر نظر یورگن کلوپ دو بار پیاپی فاتح بوندس لیگا شد. اما گوتزه در ادامه نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و در نهایت راهی آیندهون شد.

 

1556193

 

ماریو گوتزه در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" اگر بازی هایم را دیده باشید مشخص است که دوباره دارم از فوتبال لذت می برم. اگر ژانویه گذشته میزان رضایتم از ده به دو رسیده بود الان به 9 برگشته و به زودی ده از ده می شود".

 

گوتزه در ادامه اضافه کرد:" من و اولی هوینس در تابستان به صراحت درباره آینده ام و برنامه های بایرن صحبت کردیم. به من گفتند به عنوان یک فرد و یک فوتبالیست برایم ارزش زیادی قائل هستند و آماده اند که به بایرن برم گردانند. اما در نهایت تصمیم بر این شد که به هلند بیایم و پیراهن آیندهون را بر تن کنم".

 

 

دیدگاه‌ها