کد خبر : 1727110 | 03 دی 1399 ساعت 14:17 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

پدری کنار مسی ستاره بزرگی می شود

کلمنت لنگله معتقد است پدری با تقویت قوای بدنی اش تبدیل به یک ستاره بزرگ خواهد شد. او از سیستم جدید بارسا هم تعریف کرد.

پدری کنار مسی ستاره بزرگی می شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته با ارائه چهره ای متفاوت از خود توانست در زمین وایادولید با سه گل پیروز شود. بارسا پس از تساوی خانگی برابر والنسیا محکوم به پیروزی بر وایادولید بود و به هدفش نیز رسید. مسی و پدری گونزالس ستاره های بارسلونا بودند. مسی گل سوم تیمش را روی پاس پدری زد و می توانست حتی بر تعداد گل هایش اضافه نیز کند.

گل اول را کلمنت لنگله با ضربه سر زد تا مسیر برای بردی ساده هموار شود. او گلش را به موسی واگه مدافع راست مصدوم بارسا تقدیم کرد.

 

 

1556095

 

 

لنگله در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« معتقدم همراه با بازی برابر سلتا در بالائیدوس، این بهترین نمایش دور از خانه فصل مان بود. پس از بازی با سلتا در لالیگا بازی های خوبی در زمین حریفان انجام نداده بودیم  ولی امشب با تمرکز بالا از دقیقه یک تا 90 یک نمایش جدی را ارائه دادیم.»

 

بارسا در بازی دیشب با سه دفاع میانی بازی کرد. لنگله در مورد این تغییر سیستم گفت:« فکر می کنم تغییر سیستم به خوبی جواب داد چون جوردی آلبا و سرجینیو دِست نیاز به دودنگی بالایی نداشتند و به این ترتیب از ناحیه ضد حمله حریف، متحمل ضرر هم نشدیم. با این روش مطمئن تر کار کردیم و خطر زیادی روی دروازه مان ایجاد نشد.»

 

 

1556191

 

 

مسی و پدری:« هر دو بهترین هستند و بهترین ها به خوبی باهم وفق پیدا می کنند. پدری به سرعت در حال رشد است و اگر از لحاظ بدنی خوش را تقویت کند، از او حرف های بیشتری نیز خواهید شنید. بازی کنار مسی برای او کلاس درس بزرگی است.»

 

دیدگاه‌ها