کد خبر : 1727111 | 03 دی 1399 ساعت 15:10 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزى پرگل نوجوانان ایران برابر تاجیکستان

تیم ملى فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازى تدارکاتى خود، با نتیجه قاطع چهار بر یک تاجیکستان را شکست داد.

پیروزى پرگل نوجوانان ایران برابر تاجیکستان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حسین عبدى در اولین بازى اردوى تاشکند از ساعت ١٤ در ورزشگاه اصلى دوشنبه مقابل تاجیکستان قرار گرفتند و در ٢٠ دقیقه ابتدایى نیمه نخست با دو گل از حریف خود پیش افتادند.


امیر ابراهیم زاده در دقیقه ١٣ توپ برگشتى را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا ایران را به اولین گل بازى برساند. هفت دقیقه بعد على اکبر رنجبر با یک ضربه دقیق از گوشه محوطه جریمه براى دومین بار دروازه میزبان را گشود.


صالحى دروازه بان ایران در دقیقه ٢٣ به دلیل خطاى بیرون محوطه جریمه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا ایران ٧٠ دقیقه ١٠ نفره مقابل حریف بازى کند. نیمه نخست مسابقه با پیروزى دو بر صفر نوجوانان ایران به پایان رسید.


تاجیکستان در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ٥٥ با ضربه سلیمشوف کبیر موفق به جبران یکى از گل هاى خورده شد اما در ادامه بازیکنان ایران باز هم توانستند با استفاده مناسب از موقعیت ها به گل هاى بیشترى برسند.


دقیقه ٧٥ محمدرضا کوشکى با یک شلیک تماشایى از پشت محوطه جریمه گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه ٨٣ یادگار رستمى با عبور از سه بازیکن در موقعیت تک به تک براى چهارمین بار دروازه تاجیکستان را گشود تا یاران حسین عبدى با نتیجه قاطع چهار بر یک در این بازى پیروز شوند.


گفتنى است روز پنج شنبه تیم ملى جوانان ایران  در دومین دیدار دوستانه خود، در برابر تاجیکستان قرار مى گیرد.

دیدگاه‌ها