کد خبر : 1727114 | 03 دی 1399 ساعت 14:58 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

هشدار زیدان؛ بازیکنان رئال پیغام را گرفتند؟

رئال مادرید امشب در دیداری که حکم تله را دارد، به مصاف گرانادا خواهد رفت. زیزو روز گذشته از بازیکنانش خواست تا حریف را جدی بگیرند.

هشدار زیدان؛ بازیکنان رئال پیغام را گرفتند؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از 4 برد متوالی در لالیگا و رسیدن به پله دوم امشب در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان گراناداست. تیم شگفتی ساز دو فصل اخیر فوتبال اسپانیا که در رده هفتم قرار دارد. هرچند گرانادا بهترین روزهای تاریخش را پشت سر می گذارد ولی از لحاظ نام و اعتبار در ردیف تیم های بزرگ لالیگا قرار ندارد و رئال مادرید نشان داده است که فصل جاری قدرت کسب نتایج دور از انتظار برابر چنین تیم هایی را دارد.

 

 

1556219

 

 

از سه شکست فصل رئال در لالیگا دو شکست، خانگی و برابر تیم هایی مثل کادیز و آلاوس بوده است و در لیگ قهرمانان نیز رئال به شاختار در ورزشگاه دی استفانو باخت. این در حالی است که رئال همین فصل توانسته بارسا، اتلتیکو، سویا، بیلبائو و دیگر رقبای بالانشین را به راحتی شکست دهد. در لیگ قهرمانان نیز تیمی که رفت و برگشت به شاختار باخت، توانست اینتر را دو بار و گلادباخ را نیز در بازی مرگ و زندگی مغلوب کند.

 

 

1556220

 

 

به همین دلیل تردید و بیم هواداران رئال برای بازی امشب طبیعی است. در واقع مشخص نیست برابر گرانادا کدام نسخه از رئال را شاهد خواهیم بود. تیم متحول شده یک ماه اخیر یا تیمی که با دست کم گرفتن حریف، از یک برد خانگی به راحتی محروم خواهد شد.

رئال در صورت برتری بار دیگر با اتلتیکو هم امتیاز خواهد شد(با دو بازی بیشتر) و زیدان نیز روز گذشته در نشست خبری خود اخطار داد که بازی برابر گرانادا بسیار دشوار خواهد بود. بازیکنان رئال پیغام زیرو را گرفته اند؟

 

 

دیدگاه‌ها