کد خبر : 1727124 | 03 دی 1399 ساعت 15:41 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: تراکتور باید زیبا و باکیفیت بازی کند

مربی تیم تراکتور می‌گوید که این تیم به عنوان نماینده ایران باید نمایش زیبا و باکیفیتی داشته باشد.

چمنیان: تراکتور باید زیبا و باکیفیت بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم بازی فردا، رودررویی دو تیم بااصالت، ریشه‌دار و قابل احترام است. این دیدار یک دیدار کاملا باارزش و تماشایی است که می‌تواند بازی جذابی از آب دربیاید.

 

وی افزود: صنعت نفت آبادان همیشه تیمی با کیفیت بوده که برای انجام بازی‌های زیبا تلاش می‌کند. در سوی مقابل انتظار از تراکتور نیز به عنوان تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا قرار است به عنوان نماینده ایران به میدان برود بالا است و این تیم باید زیبا بازی کند و فوتبال با کیفیتی را ارائه بدهد.

مربی تیم تراکتور ادامه داد: صنعت نفت جوانگرایی باارزشی انجام داده و حضور آقای پورموسوی و امیرحسین پیروانی خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند.

 

چمنیان یادآور شد: به نظرم فردا بازی سختی داریم، اما روندی که در دو هفته گذشته داشتیم، خیلی خوب بود و در بازی با پیکان هم نمایش زیبایی ارائه دادیم و پیروزی با ارزشی به دست آوردیم. تلاش می‌کنیم روند پیروزی‌مان را ادامه بدهیم.

وی درمورد غایبان تراکتور برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: محمدرضا خانزاده از بند مصدومیت رها شده، اما برای اینکه مشکلی برای او پیش نیاید، تصمیم گرفتیم از هفته آینده از او استفاده کنیم.

 

دیدگاه‌ها