کد خبر : 1727125 | 03 دی 1399 ساعت 15:46 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی - تارتار؛ شوماخر دربی خودروسازان کیست (عکس)

سرمربیان دو تیم پیکان و شهرخودرو در ابتدای بازی با گرفتن عکس یادگاری کار را استارت زدند.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی بعد از تساوی هفته گذشته مقابل ماشین سازی و از سوی دیگر تارتار با شکست برابر تراکتور اکنون در جدال خودروسازان برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و امیدوارند با تدابیر تاکتیکی که طی هفته اخیر پشت سر گذاشته‌اند تیم خود را به موفقیت برسانند.

 

با این حال در ابتدای بازی این امیر روستایی، مهاجم تازه به خدمت گرفته شده توسط پیکان بود که از اشتباه عجیب مهرداد عبدی سود برد و با ضربه‌ای زمینی توانست گلر سایپا را تسلیم کند و نتیجه را به سود تیم خود شکل دهد.

صادقی که با داعیه موفقیت با نارنجی‌پوشان در دومین فصل حضور روی نیمکت سرمربیگری با حضور ستاره‌های نامداری چون محسن مسلمان، حسین ماهینی، صادق بارانی و ... کار را در این بازی دنبال کرده، خیلی زود اسیر اشتباه بازیکن خودی شده تا شرایط در ادامه مسابقه برای او سخت شود. از سوی دیگر مهدی تارتار امیدوار است بعد از شکست سنگین تیمش در بازی قبل مقابل تراکتور، اکنون با دستیابی به سه امتیاز شیرین دربی خودروسازان، به موفقیت بزرگی در پایان هفته هشتم دست یابد.

 

1556233

 

 

باید دید در شرایطی که نیمه اول این بازی با همان تک گل امیر روستایی به سود پیکان خاتمه یافته، تدابیر تاکتیکی کدام مربی این دربی را به سود کمپانی‌های خود خاتمه خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها