کد خبر : 1727126 | 03 دی 1399 ساعت 15:51 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: شناخت خوبی از تراکتور داریم

مربی نفت آبادان با اشاره به شرایط تیمش، مدعی شده که با آنالیز مناسب پا به دیدار با تراکتور خواهند گذاشت.

پیروانی: شناخت خوبی از تراکتور داریم

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان که توانسته طی این فصل به نتایج مناسبی دست یابد، این هفته در خانه میزبان تراکتور خواهد بود. دیداری که کسب نتیجه در آن می‌تواند روند موفقیت آمیز طلایی پوشان را تداوم بخشد و از سوی دیگر تراکتور با مسعود شجاعی به دنبال دستیابی به نتیجه مناسب در این بازی خارج از خانه خواهد بود.


امیرحسین پیروانی، مربی صنعت نفت آبادان در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور درباره شرایط طلایی پوشان گفت: با گذشت هشت هفته از لیگ تیم ها شناخت خوبی از یکدیگر دارند. تیم آنالیز ما به خوبی شرایط حریف را در نظر گرفته و برنامه تمرینی مناسبی را بر اساس آن پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم در بازی فردا به نتیجه لازم برسیم.

 

وی با اشاره به حضور یکساله خود در این تیم گفت: جا دارد به این تیم و اعضای آن خوشامد بگویم و یک سال خوب را آنجا پشت سر گذاشتم و خاطرات خوبی دارم و خوشحالم دوستانم را دوباره از نزدیک می بینم.

 

مربی نفت آبادان درباره بازیکنانی که در این بازی در اختیار ندارند گفت: ما خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم. البته حکیم نصاری که پیش از این مصدوم بوده، شرایطش اکنون بهتر شده و امیدوارم از هفته‌های بعدی با شرایط بهتر بتواند ما را همراهی کند.

دیدگاه‌ها