کد خبر : 1727153 | 03 دی 1399 ساعت 17:51 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گلزنی 5 دقیقه باید هوشیار باشید؛

تارتار: صادقی می خواست برنده بازی باشد ولی ..

مربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش عملکرد خوبی تا پیش از اخراج مجید عیدی داشته ولی پس از 10 نفره شدن این تیم سایپا بوده که عملکرد بهتری ارائه کرده است.

تارتار: صادقی می خواست برنده بازی باشد ولی ..

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک برابر سایپا بیان کرد: بازی را تا قبل از اخراج بازیکنمان تحت کنترل داشتیم. می دانستیم از بازی چه می خواهیم. برای دقیقه 60 به بعد برنامه داشتیم. وقتی هم بازیکن ما اخراج شد، خیلی زود سایپا به گل رسید. من حتی فکر می کردم شاید بازی را از دست بدهیم و یک امتیاز را هم نگیریم ولی بچه ها در ساختار دفاعی خوب کار کردند و یک امتیاز را گرفتیم. شاید یک امتیاز خوب نباشد ولی همین هم با توجه به اتفاقاتی که در بازی رقم خورد، برای ما خوب بود.


مهدی تارتار در پاسخ به سوالی درباره اینکه ابراهیم صادقی معتقد بوده که تیمش مالک توپ و میدان بوده و باید برنده بازی می شده، توضیح داد: خب طبیعی است. وقتی گل مساوی را زدند، من هم اگر بودم، دوست داشتم بازی را ببریم. منطقی هم هست. فشار زیادی هم روی ما وارد کردند ولی ما خوب دفاع کردیم. عملا از دقیقه 65 توپ دست سایپا بود ولی تقسیم امتیازات خوب بود و ما سعی داریم همین جایگاه را در جدول حفظ کنیم.


ما که در این شغل پراسترس هر سال جوش می خوریم. کار کردن با جوان ها را دوست دارم. سال های قبل هم جوان هایی را به فوتبال ایران معرفی کرده ایم. خدا را شکر می کنیم که جوانان ما از آکادمی خودمان رشد می کنند. اشتباهاتشان هم به ما برمی گردد. بعضی از دوستان می گویند، اشتباه می کنند ولی اشتباه فردی


او سپس در مورد اینکه دستیاران او تاکید زیادی روی گل نخوردن پس از زدن گل برتری داشتند، توضیح داد: درست نیست بگوییم. در فوتبال ولی بعد از گلی که می خورید، باید 5 دقیقه بازی را حفظ کنید تا گل مساوی را دریافت نکنید.


او سپس در واکنش به این توضیح که پرسپولیس این کار را نکرد، گفت: این را دیگر نمی دانم و ورود نمی کنم. کادر فنی آنها قطعا اینقدر توانمند هست که خودش این موارد را بررسی کند ولی بعد از گلی که می زنید باید خیلی هوشیار باشید چون حریف اشتیاق دارد و می خواهد گل بزند.

دیدگاه‌ها