کد خبر : 1727160 | 03 دی 1399 ساعت 18:20 | 53.8K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش رونالدو به شکست ناامیدکننده یووه (عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به شکست ناامید کننده این تیم مقابل فیورنتینا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می‌رسید یوونتوس با توجه به فرم خوب خود طی هفته‌های گذشته کار دشواری برای پیروزی در مسابقه دیشب برابر فیورنتینا نداشته باشد اما این تیم در کمال ناباوری با سه گل از حریف خود شکست خورد. البته اخراج زودهنگام خون کوادرادو نیز در رقم خوردن این نتیجه بی تأثیر نبود.

 

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس ساعاتی پیش در صفحه اینستاگرام خود به شکست این تیم مقابل فیورنتینا واکنش نشان داد و با انتشار پستی نوشت: " دیروز با ارائه یک نمایش ضعیف و با نتیجه ای غیر قابل قبول پرونده مسابقات ما در سال 2020 بسته شد. این از بسیاری لحاظ سال ویژه ای بود. استادیوم های خالی، پروتکل های کویید، مسابقات به تعویق افتاده، وقفه طولانی مدت و برنامه ای بسیار فشرده.

 

 

1556275

 

 

اما این ها نمی تواند بهانه باشد. از این موضوع آگاه هستیم که باید انرژی بیشتری به کار بگیریم تا عملکردمان بهتر باشد و به پیروزی‌های مان ادامه دهیم. ما یوونتوس هستیم و نباید چیزی به غیر از عملکردهای عالی در زمین مسابقه ارائه دهیم.

 

امیدوارم این وقفه کوتاه به ما کمک کند تا قدرتمندتر و با اتحاد بیشتر نسبت به هر زمان دیگری بازگردیم چرا که زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما ایمان داریم که می توانیم در انتها با هواداران جشن بگیریم.
به ما اعتقاد داشته باشید و به تیم اعتماد کنید. همانطور که ما به شما اعتماد داریم و آن را نشان خواهیم داد."

دیدگاه‌ها