کد خبر : 1727171 | 03 دی 1399 ساعت 19:10 | 76.8K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع آلمانی در راه نوکمپ؛

یک نام عجیب و پراشتباه در لیست خرید بارسلونا!

امره اوزتورک، مدیر برنامه شکودران مصطفی اعلام کرد برای مذاکره با بارسلونا راهی این شهر شده است.

یک نام عجیب و پراشتباه در لیست خرید بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، شکودران مصطفی در سالهای اخیر در ترکیب آرسنال نمایش پرفراز و نشیبی ارائه داده و بارها مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته است. اما حالا بارسلونا قصد دارد در فصل زمستان برای خرید شکودران مصطفی اقدام کند. مدافع آلمانی بخش زیادی از مسابقات ماه های اخیر را به علت مصدومیت از دست داده و در واقع در این فصل فقط هشت دیدار در تمام مسابقات و تنها دو بازی در لیگ برتر به میدان رفته است.

 

1556288

 

همچنین در پایان این فصل، قرارداد شکودران مصطفی با باشگاه آرسنال به پایان می رسد و در چنین شرایطی خرید او احتمالا برای بارسلونا مقرون به صرفه است. همچنین مصطفی فضای لالیگا را به خوبی می شناسد، زیرا او در گذشته در والنسیا بازی کرده و سازگاری با شرایط تیم جدید برای او آسان خواهد بود.

 

با این حال و طبق ادعای نشریه موندودیپورتیوو، تلاش برای جذب شکودران از سوی بارسلونا عجیب به نظر می رسد، زیرا هدف شماره یک این تیم در ماه های اخیر برای تقویت خط دفاعی، اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی و جوان منچسترسیتی بوده و بارسا تلاش می کند با پرداخت مبلغ کمی در ژانویه این بازیکن را جذب کند. از طرف دیگر درخشش قابل توجه بازیکنان جوانی چون رونالد آراخائو و مینگوئزا، نیاز بارسلونا برای جذب جانشین برای جرارد پیکه را کمتر کرده و البته خود این مدافع باتجربه نیز احتمالا به بازی های اواخر فصل خواهد رسید.

دیدگاه‌ها