کد خبر : 1727190 | 03 دی 1399 ساعت 20:33 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

100 بازی با لباس اینتر؟ باعث افتخار است

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر انتظار دیدار دشواری مقابل ورونا دارد.

100 بازی با لباس اینتر؟ باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در آخرین دیدار سال 2020 در شرایطی به مصاف ورونا می رود که در صورت کسب برتری و البته تساوی یا شکست میلان برابر لاتزیو، می تواند به عنوان صدرنشین به استقبال تعطیلات برود. لائوتارو مارتینز که یک ماه است برای نراتزوری موفق به گلزنی نشده، امشب برای صدمین بار لباس این تیم را بر تن می کند و از این حیث خوشحال است.

 

1556299

 

لائوتارو مارتینز گفت: "مطمئنا در این مقطع از فصل خستگی زیادی در بدن بازیکنان وجود دارد، اما ما باید سال را به بهترین شکل به پایان برسانیم. ما به خانه ورونا آمده ایم تا مقابل تیمی بازی کنیم که بسیار خوب و با فشار فراوان روی حریف در میدان حاضر می شود.  ما باید احتیاط کرده و عملکرد خوبی برابر ورونا ارائه دهیم تا با سه امتیاز به خانه بازگردیم.

 

من انتظار دارم یک مسابقه سخت، فیزیکی و پرفشار پیش روی اینتر باشد،  بنابراین ما باید با تمام توان در میدان پرس کرده و اجازه ندهیم ورونا صاحب توپ باشد. ما همچنین باید از نظر فیزیکی از آنها قدرتمندتر ظاهر شده و در دوئل های انفرادی که می توانند در این سبک از بازی ها بسیار مهم باشند پیروز شویم.

 

صد مسابقه با لباس اینتر؟ من از این بابت بسیار خوشحال و راضی هستم. رسیدن به این آمار در تیم بزرگی مانند اینتر فوق العاده و باعث افتخار من است."

دیدگاه‌ها