کد خبر : 1727196 | 03 دی 1399 ساعت 20:59 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر و تایید رسمی جدایی ستاره دانمارکی

به نظر می رسد دیگر باید جدایی کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی از اینتر را قطعی دانست.

اینتر و تایید رسمی جدایی ستاره دانمارکی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسید کریستن اریکسن در بازی امشب اینتر مقابل هلاس ورونا در لیست قرار گیرد، اما باشگاه به او اطلاع داد که اجازه ترک اردو برای تولد فرزندش و سفر به دانمارک را دارد و این اتفاق نیز رخ داد. حالا نیز پپ ماروتا نیز قبل از شروع دیدار مقابل ورونا تایید کرد کریستن اریکسن در لیست فروش اینتر قرار داشته و می تواند در پنجره زمستانی در ژانویه این تیم را ترک کند.

 

1539705

 

پپ ماروتا گفت: "ما با آنتونیو کونته به زودی ملاقات خواهیم کرد، اما نه به طرز ترسناکی که شما فکرش را می کنید. این یک جلسه عادی است زیرا در پایان نیم فصل اول و در ابتدای پنجره نقل و انتقالات هستیم و این برای تهیه یک استراتژی مشترک جلسه ای دوستانه خواهیم داشت. من اسامی فراوانی برای انتقال به اینتر شنیده ام که هیچ ارتباطی با ما ندارند. منصفانه است که شما خبرنگاران کار خود را انجام دهید، اما مطمئن هستیم که طی چند هفته آینده نام های زیادی ذکر خواهد شد.

 

کریستن اریکسن در لیست فروش قرار دارد و پیرو اوسیلیو نیز همین موضوع را تایید کرد. او تلاش کرد تا در ترکیب جا افتد، اما این اتفاق رخ نداد. قصد توهین یا زیر سوال بردن اریکسن را نداریم و این فقط شرایطی است که ایجاد شده و عادلانه این است که اریکسن به تیمی برود که بتواند مرتب بازی کند. بازیکنانی هستند که می خواهند منظم تر بازی کنند و باشگاه آماده است تا شرایط جلب رضایت آنها را فراهم کرده و جایگزین های مورد نیاز خود را پیدا کند."

دیدگاه‌ها