کد خبر : 1727214 | 03 دی 1399 ساعت 22:28 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

جدال قهرمانان جهان و اروپا در جاسم بن حمد(عکس)

دو تیم السد و الریان با سرمربیان نامدار خود در هفته دهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم های الریان و السد در دیداری حساس و در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم رفتند.


در این مسابقه که با پیروزی یک بر صفر السد به پایان رسید، بغداد بونجاح ستاره الجزایری تیم السد در دقیقه 83 روی پاس خوب سانتی کازورلا موفق شد قفل دروازه الریان را باز کند تا شاگردان ژاوی با 28 امتیاز و 7 امتیاز اختلاف نسبت به الغرافه، جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند.

 

1556317


این دیدار، صحنه تقابل دو سرمربی مشهور و نامدار دو تیم بود. لوران بلان که سابقه هدایت تیم ملی فرانسه و پاری ‌سن‌ ژرمن را در کارنامه دارد، چند روز پیش به عنوان سرمربی جدید الریان انتخاب شد و امشب برای نخستین بار روی نیمکت این تیم نشست.


لورن بلان به عنوان بازیکن با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی ۱۹۹۸ به میزبانی کشورش شده است و سابقه قهرمانی در یورو ۲۰۰۰ را هم دارد‌. در سوی مقابل ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا که سابقه قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و دو قهرمانی یورو در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ را دارد، حالا سرمربی السد است.

 

1556320


بلان در نخستین تجربه خود در لیگ ستارگان قطر مغلوب ژاوی شد تا تیم او با 13 امتیاز از 10 بازی، در رتبه ششم قرار بگیرد. همچنین، شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی تیم الریان که از بند مصدومیت رها شده است، در این بازی بر روی نیمکت تیمش حضور داشت.

 

1556318

 

1556319

 

دیدگاه‌ها