کد خبر : 1727219 | 03 دی 1399 ساعت 22:58 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ورونا 1 - 2 اینتر؛ صدرنشینی موقت شب عید!

اینتر در دیداری دشوار موفق شد 1-2 ورونا را مغلوب کند.

ورونا 1 - 2 اینتر؛ صدرنشینی موقت شب عید!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در هفته های اخیر نتایج فوق العاده ای گرفته، در آخرین بازی خود در سال 2020 نیز پیروز شد تا با یک بازی بیشتر از میلان در صدر جدول قرار گیرد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 فرصت داشت دروازه ورونا را باز کند، اما ضربه زمینی اشلی یانگ از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در اوسط نیمه اول بود که زاکانی با حرکت از سمت چپ دیمارکو را در محوطه جریمه اینتر صاحب فرصت کرد، اما ضربه او با مهار خوب سمیر هندانوویچ همراه شد.

 

در دقیقه 37 و روی پاس به بیرون روملو لوکاکو اینتر می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه لائوتارو مارتینز با مهار سیلوستری همراه شد و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1556332

 

اما اینتر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. اشرف حکیمی از سمت راست با ارسالی دقیق لائوتارو را صاحب فرصت کرد و او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 58 ورونای پیش کشیده با ضربه ایلیچ از فاصله ای قابل توجه دروازه اینتر را تهدید کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

لحظاتی بعد این بار لائوتارو مارتینز با هم روی پاس به بیرون اشرف حکیمی موقعیت خوبی برای زدن گل دوم اینتر داشت، اما این بار ضربه او توسط سیلوستری مهار شد.

 

اما در دقیقه 64 ورونا به گل تساوی دست یافت. هندانوویچ عکس العملیی عجیب و ضعیف روی ارسال فارائونی داشت و ایلیچ به راحتی در مقابل دروازه موفق به زدن گل تساوی داشت.

 

اما در دقیقه 70 و این بار روی ارسال خوب مارسلو بروزوویچ از سمت راست بود که میلان اشکرینار موفق شد با یک ضربه سر دقیق به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر برساند. در دقایق پایانی ضربه دیمارکو با کمترین اختلاف از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت و اینتر موفق شد 1-2 ورونا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها