کد خبر : 1727233 | 04 دی 1399 ساعت 00:20 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: جای یک زخم هنوز هم می سوزد!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر ابراز امیدواری کرد تیمش به روند فعلی ادامه دهد.

آنتونیو کونته: جای یک زخم هنوز هم می سوزد!


به گزارش "ورزش سه"، امشب اینتر در دیداری دشوار موفق به غلبه بر ورونا شده و به هفتمین برد متوالی خود در سری آ دست یافت. آنتونیو کونته در پایان بازی مدعی شد هنوز بازیکنان این تیم به خاطر حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان ناراحت هستند، اما این تیم در سری آ به هر قیمتی به دنبال کسب موفقیت خواهد بود.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما در مقابل تیم قدرتمندی پیروز شدیم، من ایوان یوریچ را به خاطر آنچه انجام داده ستایش می کنیم. ما نیز امروز نشان دادیم که می خواهیم به هر قیمتی پیروز شویم. ما باید به خودمان فکر کنیم، یک فصل متعادل، یک رقابت سخت و یکنواخت پیش روب اینتر خواهد بود.

 

1552082

 

برای پیروز شدن باید بجنگیم و این تاریخچه این باشگاه است، اما فقط یک تیم برنده می شود. مهم است که در رتبه های بالای جدول بمانیم و این هفتمین پیروزی متوالی ما در سری A بود. ما باید اینگونه ادامه دهیم، اما فصل دشوارتر از سال گذشته است. ممکن است در مقابل هر تیمی امتیاز از دست بدهید. ما باید همیشه تمرکز خود را حفظ کنیم. امروز ثابت کردیم که می خواهیم پیروز شویم و اراده زیادی نشان دادیم.

 

نباید روملو لوکاکو مسئولیت زیادی بدهیم و این عادلانه نیست، زیرا همه وظایفی دارند. امروز او مهم و تاثیرگذار ظاهر شد و البته من برای لائوتارو نیز خوشحالم، زیرا وقتی مهاجمان برای مدت طولانی موفق به گلزنی نشوند عصبی می شوند، اما او امروز بازی خوبی انجام داد. حالا می توانیم کمی استراحت کنیم، زیرا در تابستان تعطیلات نداشتیم

 

حذف از لیگ قهرمانان؟ این زخم هنوز وجود دارد و باید برای من، برای بازیکنان و باشگاه بسوزد.

دیدگاه‌ها