کد خبر : 1727238 | 04 دی 1399 ساعت 00:40 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

کاسیمیرو: پنالتی؟ از زیدان یاد بگیرید

کاسیمیرو معتقد است نباید در کار داور و وی ای آر دخالت کرد و بردهای رئال را به پای اشتباهات داوران نوشت.

کاسیمیرو: پنالتی؟ از زیدان یاد بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در یک بازی نفسگیر و حساس توانست با دو گل گرانادا را شکست دهد تا با خیالی راحت راهی کریسمس شود کهکشانی ها با دو بازی بیشتر از اتلتیکو و با امتیاز برابر در رده دوم قرار دارند. این ششمین برد متوالی رئال بود.

کاسیمیرو امشب ستاره رئال بود و با زدن گل اول فشار را از روی هم تیمی هایش برداشت. او روی سانتر آسنسیو و با ضربه سری زیبا توانست گلزنی کند.

 

 

1556364

 

 

ستاره برزیلی در پایان بازی گفت:« ما به چیزی جز پیروزی و ادامه این روند موفقیت آمیز فکر نمی کنیم. حالا سه روز استراحت می کنیم و سپس بازی بعدی. از لالیگا بازی های زیادی مانده و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.»

 

کاسیمیرو ادامه داد:« فصل را خوب شروع نکردیم چون پیش فصل به دلیل کمبود وقت مثل همیشه نبود. هر تیمی در چنین شرایطی ممکن است مقطعی دچار افت شود ولی حالا به روند طبیعی برگشته ایم. به خاطر گلزنی خوشحالم و می دانم که مربی هم خوشحال است. زیدان همیشه از هافبک ها می خواهد در محوطه جریمه حاضر باشند تا اگر موقعیت حاصل شود گلزنی کنند. او به من می گوید که ضربات سرم قدرتمند است و از این فاکتور استفاده کنم.»

 

 

1556359

 

 

برخورد دقیقه 45 با مهاجم گرانادا که پنالتی اعلام نشد:« اگر وی ای آر هم پنالتی اعلام نکرد، پس یعنی پنالتی نبوده است. فوتبال بازی برخوردهاست. ما هرگز در مورد داوری ها حرف نمی زنیم. زیدان از این حیث الگوی همه است چرا که وارد مبحث داوری نمی شود.»

 

دیدگاه‌ها