کد خبر : 1727239 | 04 دی 1399 ساعت 00:57 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

بازی خیلی سختی بود

زیدان: امشب صلاح نبود هازارد بازی کند

زین الدین زیدان معتقد است امشب زمان درستی برای بازگشت ادن هازارد به میادین نبود.

زیدان: امشب صلاح نبود هازارد بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب موفق شد با دو گل کاسیمیرو و کریم بنزما بر گرانادا پیروز شده و با روحیه بالا به استقبال کریسمس برود.

بازی برای رئال بسیار دشوار بود و در نیمه دوم بود که توانست با دو گل ششمین برد متوالی خود رتا رقم بزند. رئال حالا با 32 امتیاز تیم دوم لالیگاست.

 

 

1556367

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« بازی خیلی سخت و پرزحمتی بود. گرانادا کار را برای مان خیلی پیچیده کرد. قبل از بازی هم گفته بودم که چه دیداری انتظارمان را می کشد. گرانادا از جلو پرس می کرد و این کار را هم خیلی خوب انجام می دادند. نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. از این پیروزی خوشحالم چون به سختی حاصل شد و در مجموع شایسته این سه امتیاز بودیم.»

 

زیدان ادامه داد:« نیمه دوم خوب توپگیری می کردیم ولی در نیمه اول به دلیل بازی پرفشار گرانادا موفق به این کار نمی شدیم. برابر یک تیم بسیار باکیفیت برنده شدیم و باید خوشحال بود. این ششمین برد متوالی بود و باید از بازیکنانم متشکر باشم.»

 

توصیه به کاسییمیرو برای سر زدن:« می دانیم که او درون محوطه جریمه به خاطر خصوصیات بدنی اش می تواند سرهای خوبی بزند. او در دفاع از این حیث موثر کار می کند و این خصیصه در حملات هم به کار می آید. گلی که زد، در مجموع حاصل یک حرکت تماشایی بود. سانتر آسنسیو فوق العاده بود و روی سر کاسیمیرو نشست. برای هر دو و در مجموع تمامی بازیکنانم خوشحالم.»

 

 

1556349

 

 

لالیگا یا لیگ قهرمانان:« برای هر دو هدف باید بجنگیم. فعلا تمرکزمان روی لالیگاست و پس از این پیروزی سه روز استراحت خواهیم کرد. بازیکنان در کنار خانواده کریسمس را پشت سر می گذارند و در برگشت روزهای سختی در انتظارمان خواهد بود.»

 

وضعیت ادن هازارد:« امروز صلاح ندیدم بازی کند و ترجیح دادم روی ادن ریسک نکنم. شرایط او خوب است و به تدریج وارد ترکیب خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها