کد خبر : 1727241 | 04 دی 1399 ساعت 10:00 | 88.4K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار ستاره یونایتد به ایجاد جنجال

ادیسون علیه مینا؛تسویه حساب لاتین در اف ای کاپ

ادینسون کاوانی، ستاره اوروگوئه ای منچستریونایتد از خطر اخراج شدن مقابل اورتون گریخت.

ادیسون علیه مینا؛تسویه حساب لاتین در اف ای کاپ

به گزارش "ورزش سه"، یک ساعت از دیدار حساس منچستریونایتد مقابل اورتون سپری شده و شیاطین سرخ علیرغم برتری هنوز موفق به باز کردن دروازه حریف نشده اند. ادینسون کاوانی، مهاجم جدد یونایتد در نیمه اول یکی دو بخت گلزنی خوب را از دست داده و ناکام ماند.

 

اما ضربه خشن ادینسون کاوانی به صورت یری مینا که از دید داور پنهان ماند تا این بازیکن در میدان باقی بماند. در دقیقه 51 بود که کاوانی با مدافع کلمبیایی حریف درگیر شده و اینگونه یری مینا را نقش بر زمین کرد. البته ادینسون کاوانی خوش شانس بود. تا مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس از تکنولوژی VAR استفاده نمی شود و در نیمه نهایی و فینال از این روش استفاده خواهد شد.

 

ادینسون کاوانی در همین مدت کوتاه انتقال به انگلیس حواشی فراوانی ساخته و ممکن است به علت این حرکت نیز محروم شود. او چندی قبل به خاطر توهین نژادپرستانه در شبکه های اجتماعی متهم شده و باید به زودی برای ادای توضیحات راهی ساختمان اتحادیه فوتبال شود.

 

1556375

 

1556374

 

1556373

 

 

این اتفاقات جنجالی دیشب بازی منچستر یونایتد در توییتر نیز بازخوردهای جالبی داشت که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 

صبح بخیر به کاونی و پنجه های دست او به خاطر خواباندن یری مینا.

 

 

1556457

 

 

می توانم احترام به کاوانی را کنار بگذارم. خطای او روی مینا بی رحمانه بود.  این همان چیزی است که شما در فیلم های جنایی می بینید نه در زمین های فوتبال.

 

 

1556459

 

 

این احمقانه بود زیرا او می‌توانست باعث اخراج خودش شود. کاوانی ذهنیت درست خود را در آنجا از دست داد و خوش شانس بود. مینا باید دفعه دیگری که کاوانی صاحب توپ می شد یک تکل سخت روی پای او می زد.

 

 

1556458

 

 

کاوانی بعد از خفه کردن یری مینا از اخراج فرار کرد.

 

 

1556460

دیدگاه‌ها