کد خبر : 1727243 | 04 دی 1399 ساعت 01:23 | 42.3K بازدید | 2 دیدگاه

اورتون 0 - 2 یونایتد؛ روح فرگوسن در این تیم دمیده!

منچستریونایتد موفق شد با دو گل اورتون را مغلوب کرده و به نیمه نهایی جام اتحادیه برسد.

اورتون 0 - 2 یونایتد؛ روح فرگوسن در این تیم دمیده!

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی خوش شانس بود که بعد از درگیری با یری مینا در اوایل نیمه دوم اخراج نشد، اما خود او با ضربه ای تماشایی در دقیقه 88 موفق به گلزنی شد. در ادامه آنتونی مارسیال گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد راهی نیمه نهایی جام اتحادیه شود.

 

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفتم توسط دنی فن دبیک فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او در آخرین لحظه به کالورت لوین برخورد کرد. در دقیقه 17 یونایتد تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما اولسن دو بار پیاپی واکنش های بسیار خوبی روی ضربات ادینسون کاوانی نشان داد و این فرصت از دست رفت.

 

1556393

 

دقایقی بعد این بار الکس تلش با ورود به محوطه جریمه اورتون تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش رفت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

 

در دقیقه 38 اورتون روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست دروازه یونایتد را باز کند، اما ضربه سیگوردسون با مهار دین هندرسون مواجه شد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی پاس توانزبه بود که کاوانی باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما این بار ضربه محکم او به تور کنار دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. در دقیقه 62 برونو فرناندس در گوشه محوطه اورتون فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اورتون پیدا کرد، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 و روی پاس برونو فرناندس بود که مارکوس راشفورد با ورود به درون محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1556391

 

اما در دقیقه 88 یونایتد به گل رسید. روی پاس آنتونی مارسیال، ادینسون کاوانی پشت محوطه اورتون صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

در اوقات اضافی ضربه برونو فرناندز از پشت محوطه به دیرک برخورد کرد و ثانیه ای بعد ضربه راشفورد در موقعیتی تک به تک با مهار اولسن همراه شد. اما در دقیقه 93 و روی پاس راشفورد بود که مارسیال تک به تک شده و گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد با دو گل اورتون را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها