کد خبر : 1727282 | 04 دی 1399 ساعت 10:37 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی نژاد: تفکرات آقا رسول به فوتبال کمک می کند

یکی از اتفاقات جالب در اردوی تیم آلومینیوم اراک تغییر پست برخی از بازیکنان توسط رسول خطیبی است. به طور مثال محمد علی نژاد مدافع و هافبک راست این تیم در فصل گذشته در پست پلی میکر به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن در مورد این اتفاق می گوید: وظیفه من به عنوان بازیکن این است که مطیع تصمیمات سرمربی باشم؛ اگر چه در این پست هنوز موفق به گل زنی نشده ام اما خوشحالم که تیم موفق است؛ آنهم در حالی که اولین فصل حضور در بازی ها را تجربه می کند. خوشحالم که خیلی زود به تیم قابل احترامی تبدیل شده ایم و تیم ها روی ما حساب باز می کنند. 

 

 

1556486

 

علی نژاد در خصوص بازی با شهر خودرو که با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت؛ گفت: فارغ از نتیجه ای که در این بازی رقم خورد از اینکه در تیم آلومینیوم اراک بازی می کنم خوشحال هستم چون ما به دنبال فوتبال با برنامه و رو به جلو هستیم و این می تواند  برای هر بازیکنی لذت بخش باشد. ما در این بازی ارایه گر فوتبال خوبی بودیم و حتی می توانستیم پیروز شویم. در صحنه ای که مربی تیم حریف توپ را به زمین انداخت تیم ما در ضد حمله بود و شانس زیادی برای گلزنی داشت که متاسفانه داور در سوت خود دمید و بازی با متوقف کرد. با این حال جای خوشحالی است که در این بازی خوب فوتبال کردیم و اعتماد به نفس لازم را به دست آورده ایم و بدون شک در ادامه مسیر هم با همین روحیه فوتبال خواهیم کرد. تفکرات آقا رسول به فوتبال کمک می کند. شاید اگر تیمی غیر از ما بود در اولین فصل حضور در لیگ برتر تلاش می کرد دفاعی فوتبال کند و تنها به فکر گل نخوردن باشد اما ما سعی می کنیم خوب فوتبال کنیم و همین طور که روی دفاع تیمی برنامه داریم در حمله تیمی هم با برنامه حاضر می شویم. 

 

این بازیکن که فصل گذشته سازنده 7 گل در تیم آلومینیوم اراک بوده در مورد تکرار این روند می گوید: جدا از ایجاد موقعیت برای هم تیمی ها گلزنی را دوست دارم و پست جدیدم به من کمک می کند این مسیر را بهتر دنبال کنم. اما خودخواه نیستم. همین که هم تیمی هایم گل می زنند و در تیمی حضور دارم که موفق از زمین بیرون می آید برایم جای خوشحالی دارد. فوتبال یک بازی تیمی است نه یک بازی انفرادی.

دیدگاه‌ها