کد خبر : 1727315 | 04 دی 1399 ساعت 13:46 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن غیر قابل جایگزین یونایتد از نظر گری نویل

گری نویل اسطوره باشگاه منچستر یونایتد برونو‌فرناندز و هری مگوایر را دو بازیکن غیر قابل جایگزین در این تیم تلقی می کند.

دو بازیکن غیر قابل جایگزین یونایتد از نظر گری نویل

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد فوق‌العاده برونو‌ فرناندز در نیمه دوم فصل گذشته، او در فصل 21-2020 نیز شروع چشمگیری داشته و بهترین بازیکن منچستر یونایتد بوده است. در واقع عملکرد این ستاره پرتغالی باعث شده که تیم اوله گنار سولسشر با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

 

 

1546832

 

 

از طرفی مدافع گرانقیمت منچستریونایتد یعنی هری مگوایر نیز که در ابتدای حضور خود در این تیم با انتقادات فراوانی روبه‌رو شده بود رفته رفته به یک رهبر در اولدترافورد تبدیل شده است.

 

در همین ارتباط گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد از این دو بازیکن به عنوان مهره های حیاتی در این تیم یاد کرده است. او در این باره گفت: " آنها دو بازیکنی هستند که من فکر می‌کنم غیرقابل جایگزین هستند. برونو فرناندز غیر قابل تعویض است و یونایتد بدون او راهی برای نجات پیدا نمی کند. او یک قطعه حیاتی در تیم محسوب می‌شود.

 

در مورد مگوایر من می‌دانم که برخی افراد معتقدند او بهترین مدافع لیگ برتر نیست و از زمانی که با انتقال 80 میلیون پوندی یونایتد آمده نمایش‌های درخشانی نداشته است اما حضور او در قلب دفاع بسیار مهم است. او خیلی اشتباه می‌کند و فکر می‌کنم واقعا مدافع خوبی است."

 

 

1555784

دیدگاه‌ها