کد خبر : 1727348 | 04 دی 1399 ساعت 16:53 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت تیاگو آلکانتارا از زبان یورگن کلوپ

ستاره اسپانیایی از دیروز به تمرینات لیورپول اضافه شد اما یکشنبه به میدان نخواهد رفت.

آخرین وضعیت تیاگو آلکانتارا از زبان یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که این هفته ها روی دور برد قرار دارد و بار دیگر صدرنشین لیگ برتر است، یکشنبه پیش رو باید به مصاف وست برومویچ برود. لیورپولی ها 4 امتیار با لسترسیتی رده دومی فاصله دارند و قصد دارند با پیروزی پای به سال جدید میلادی بگذارند.

 

 

1556577

 

 

فصل جاری بحران مصدومیت ها گریبان لیورپول را گرفت و برخی بازیکنان این تیم چون ویرژیل فن دایک، جو گومز و تیاگو آلکانتارا مدت هاست به دور از میادین هستند. تیاگو اما از دیروز به تمرینات قرمزها بازگشت تا به نظر برسد برای بازی با وست بروم مشکلی ندارد اما یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود این احتمال را رد کرد.

کلوپ در مورد تیاگو گفت:« تیاگو اولین قدم برای بازگشت به میادین را با حضور در تمرین گروهی برداشت. البته او هنوز نمی تواند در هر دو بخش تمرین حاضر باشد ولی شرایطش خوب است و پله پله بالا می آید. متاسفانه او هفته هاست بازی نکرده و ما نمی توانیم در مورد او عجله کنیم.»

 

 

1556292

 

 

کلوپ در مورد دیگر مصدومان تیمش مثل ژردان شقیری و جیمز میلنر گفت:« شرایط چند مصدوم دیگر بهتر است. شقیری عالی تمرین کرده و مصدومیت میلنر هم بهبود یافته است. هر دو دیروز تمرین را بدون مشکل تمام کردند و امروز حتی کمی بیشتر روی فرم بودند. هنوز دو تمرین دیگر تا روز بازی با وست بروم فاصله داریم و سپس تصمیم نهایی را خواهم گرفت. در مورد تیاگو اما اطمینان دارم که بازی نخواهد کرد. مدت ها دور از میادین بوده و قصد ندارم ریسک کنم.»

 

دیدگاه‌ها