کد خبر : 1727353 | 04 دی 1399 ساعت 18:27 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

گارای در مسیر آنفیلد

مدافع سابق رئال، لیورپولی می شود؟

اسکیل گارای را بسیاری از منابع انگلیسی از ژانویه با پیراهن لیورپول می بینند. او بین 2008 تا 2011 بازیکن رئال بود.

مدافع سابق رئال، لیورپولی می شود؟

به گزارش "ورزش سه"؛ یورگن کلوپ در پی مصدومیت ویرژیل فن‌دایک که بیشتر بازی‌های فصل جاری را به خاطر مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی از دست خواهد داد، به دنبال اضافه کردن یک مدافع به ترکیب تیمش است. این در حالی است که چندین بازیکن دیگر این تیم از جمله ترنت الکساندر آرنولد، فابینیو، جوئل ماتیپ و جو گومز نیز در این فصل دچار مصدومیت‌هایی شده‌اند.

 

 

Ezequiel Garay confirms departure from Valencia | Mundo Albiceleste

 

 

طبق ادعای سایت اسپانیایی "تودوفیچاخس"،  باشگاه لیورپول در آستانه به خدمت گرفتن اسکیل گارای، مدافع پیشین تیم‌های رئال مادرید و والنسیا به عنوان بازیکن آزاد در ماه ژانویه است. این مدافع آرژانتینی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون بنفیکا و زنیت سن‌پترزبورگ را دارد، پس از جدایی از والنسیا در تابستان اخیر دیگر به عضویت تیمی در نیامده است.

گارای 34 ساله در حالی می‌تواند راه‌حلی کوتاه مدت برای مشکلات خط دفاعی تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ باشد که لیورپولی‌ها همچنین وضعیت اِدر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید را زیرنظر دارند.

 

 

1236795

 

 

لیورپول در حال حاضر با 31 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است اما این تیم در 14 بازی اول خود 19 گل دریافت کرده که این آمار برای تیمی که فصل گذشته به واسطه خط دفاعی مستحکمش به قهرمانی رسید، قابل‌قبول نیست.

دیدگاه‌ها