کد خبر : 1727360 | 04 دی 1399 ساعت 18:45 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

تئو هرناندز: می خواهم بهترین مدافع دنیا شوم

تئو هرناندز دیشب با گل دقیقه 93 خود به لاتزیو بیش از پیش وارد قلب هواداران میلان شد.

تئو هرناندز: می خواهم بهترین مدافع دنیا شوم

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در سال 2017 با انتقالی 24 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به سانتیاگو برنابئو رفت، اما دوران حضور در رئال مادرید برای او چندان خوش یمن نبود و این مدافع چپ پا معمولا بازی های تیمش را از روی نیمکت تماشا می کرد. تئو هرناندز قرضی به سوسیداد رفت ولی از یک سال و نیم پیش برای میلان بازی می کند.  او در ترکیب میلان به یکی از بهترین مدافعان اروپا تبدیل شده است. 

 

 

1556590

 

 

شب گذشته آخرین دیدار میلان در سال 2020 مقابل لاتزیو برگزار شد. این دیدار تا لحظات پایانی با تساوی 2-2 در جریان بود که تئو هرناندز با ضربه سر خود باعث برتری میلانی‌ها شد. هرناندز سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

 

او در مصاحبه با "DAZN" گفت:« گل بسیار مهمی بود.  افسوس که هواداران‌مان اینجا نیستند تا جشن بگیریم. یک سال فوق‌العاده به انتها رسید. خیلی خاص بود.»

 

 

1556588

 

 

پائولو مالدینی پس از پایان بازی جایگاه را ترک کرد تا در کنار بازیکنان در زمین چمن به شادی بپردازد. اولین شخصی که پائولو مالدینی در آغوش گرفت تئو هرناندز بود. تئو در این رابطه گفت:« اینکه بهترین مدافع کنار تمام دوران،‌ من را پس از بازی در آغوش گرفت فوق‌العاده است. لاتزیو بازی خوبی انجام داد اما ما به سختی جنگیدیم و شایسته برنده شدن بودیم.

 من هر روز تلاش می‌کنم و همیشه سعی دارم پیشرفت کنم تا یکی از بهترین‌های دنیا شوم. باید از هم‌تیمی‌هایم که به من کمک می‌کنند تشکر کنم.»

دیدگاه‌ها