کد خبر : 1727476 | 05 دی 1399 ساعت 12:44 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

دریس : می خواهم آقای کلین شیت لیگ بشوم

محمد دریس عقیده دارد با درخشش در رقابتهای این فصل زحمات مربی اش حسین اینانلو را جبران خواهد کرد.

دریس : می خواهم آقای کلین شیت لیگ بشوم

به گزارش ورزش سه ، پیکان بازی برده را به سایپا واگذار کرد محمد دریس در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر که بازی خوبی داشتیم انجام می دادیم و تا دقیقه ۶۰ بازی دست ما بود و موقعیت های داشتیم گل هم زدیم ولی متاسفانه یک اخراجی دادیم و متاسفانه در ادامه سایپا کمی بیشتر توپ و میدان را در دست گرفت.


او در خصوص اعتراض پیکانی‌ها به داوری ادامه داد: داوری در صحنه دوم می‌توانست کارت ندهد چون بازیکن ما زود پایش را کشید که برخورد نکند ولی کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند.


این بازیکن که آمار خوبی در بسته نگه داشتن دروازه اش داشت در خصوص به هم خوردن آمار کلین شیتش در دو بازی اخیر اضافه کرد: بله متاسفانه گل خوردیم و امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم و گل  نخوریم .آقای تارتار و کادرفنی همه جوره دارند زحمت می کشند و ما بازیکنان هم سعی می کنیم کارهایی که می خواهند را عملی کنیم .


این بازیکن در خصوص دیدار بعدی با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی با نفت مسجد سلیمان در خانه حریف داریم، نفت نشان داده تیم خوبی است ولی ما تمرکز می‌کنیم از این بازی دست پر برگردیم.


دریس در پایان افزود: جا دارد از مربی دروازه بان های مان آقای اینانلو تشکر کنم که واقعا به من و دروازه بان  های دیگر خیلی کمک می کند امیدوارم من هم آقای کلین شیت شوم  درست مثل آقای گل! و زحمات او را جبران کنم.

دیدگاه‌ها