کد خبر : 1727480 | 05 دی 1399 ساعت 13:30 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مانه در 10 بازی یک گل زده؟ اصلا مهم نیست

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پاسخ به یک خبرنگار گفت نمی‌دانسته سادیو مانه در 10 بازی اخیر تنها 1 گل زده و این اصلا برایش مهم نیست.

کلوپ: مانه در 10 بازی یک گل زده؟ اصلا مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از او نظرش را درباره ناکامی سادیو مانه در گلزنی در فصل جاری پرسید و اشاره کرد که ستاره سنگالی در 10 بازی آخر خود برای لیورپول تنها موفق به زدن 1 گل شده گفت از این آمار بی اطلاع بوده و از این گذشته این مساله اصلا برایش مهم نیست.

 

1556751

 

سادیو مانه در جریان پیروزی بزرگ لیورپول بر کریستال پالاس یک گل زیبا به ثمر رساند تا به چندین بازی ناکامی در گلزنی پایان بدهد.

 

یورگن کلوپ که در آستانه بازی روز یکشنبه اش با وست برامویچ با خبرنگاران صحبت می کرد به خبرنگاری که از سادیو مانه پرسیده بود گفت:" من حتی این را نمی دانستم. این را صادقانه می گویم. اگر قرار بود روی اینکه سادیو مانه در 10 بازی اخیر چند گل زده شرط ببندم حتما شرط را می باختم".

 

1556752

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" اصلا نمی دانستم سادیو فقط یک گل زده. یک ثانیه پیش داشتیم در این باره صحبت می کردیم که ما بهترین تفاضل گل را در لیگ داریم و حالا متوجه شدم که یکی از بهترین بازیکنانم که از بهترین بازیکنان دنیا هم هست مدتی است گل نزده. خب، این اصلا مهم نیست".

 

 

دیدگاه‌ها