کد خبر : 1727485 | 05 دی 1399 ساعت 13:31 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

از شانسمان در زمستان به پست تیم های تبریزی خوردیم

مهدی زاده : همه تیم ها امسال یقه می گیرند

بازیکن سپاهان می گوید داوری در دیدار با مس تصمیمات درستی گرفته است .

مهدی زاده : همه تیم ها امسال یقه می گیرند

به گزارش ورزش سه ؛ سپاهان توانست با زدن دو گل مس رفسنجان را از پیش رو بردارد محمدرضا مهدی‌زاده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: می دانستیم که با توجه به شرایط چمن مصنوعی بازی سختی داریم و اینکه مس دو هفته بود پشت هم بازی هایش را برده بود و ما هم چون در جدول شرایط مان به نحوی بود که به این امتیاز نیاز داشتیم واقعاً در طول هفته کادر فنی با ما صحبت کرده بود که برای سه امتیاز برویم و بازی هرچقدر هم سخت بود در در نهایت به نفع ما تمام شد.


او در خصوص اعتراض هر دو تیم به داوری  ادامه داد: در صحنه گل هر دو تیم اعتراض داشتند که حق خودشان را بگیرند ولی با توجه به قوانینی که آمده ما می‌دانستیم که خطای هند صورت گرفته و در داخل محوطه جریمه به هر صورت که توپ به دست بازیکن برخورد کند خطای هند است. به خاطر همین هر دو تیم داشتند تلاش می کردند که حق خودشان را بگیرند که این هم  طبیعی است و به نوعی به داور فشار آمد ولی در ناحیه تصمیم درست را انتخاب کرد هرچند دیر انتخاب کرد البته کمک اول بازی رو به صحنه بود و خطای هند را دید و در این بین یک سری جنجالهای اتفاق افتاد و بازی شلوغ شد .

 

در صحنه پنالتی هم مطمئن هستم که پنالتی  نبوده و در صحنه ای که تلویزیون نشان می‌دهد خطای دید وجود دارد اما من دقیقا نزدیک به صحنه بودم و دیدم که مرتضی منصوری از پشت آمد توپ به بازیکن حریف زد و من نزدیک در این شخص به آن صحنه بودم و با قاطعیت می‌توانم بگویم که پنالتی نبود ولی دوربین ها که از بالا نشان می‌دهند انگار مرتضی پای حریف را میزند در صورتی که اصلا این طور نیست و توپ را زده اتفاقاً در یکی از برنامه های تلویزیونی دیدم که کارشناس گفته بازیکن ما پای بازیکن حریف را زاده در حالی که اصلاً اینطور نیست. متاسفانه جای دوربین بد بوده که اینگونه نشان میدهد.

 

این بازیکن در خصوص فراز و نشیب ها یا تیم سپاهان و اینکه آیا این تیم می تواند با محرم نویدکیا نتیجه بگیرد یا خیر گفت: ما خیلی تغییرات داشتیم از سازه فنی گرفته تا بازیکنان. یک سری تفکرات جدید وارد تیم ما شد و این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و فوتبال روزهای خوب و بد زیادی دارد. امسال متاسفانه دو بازی را بد از دست دادیم اما هنوز هفته های اول است و جا برای جبران وجود دارد آقای نویدکیا را همه از لحاظ فنی و شخصیت دوست دارند و قبولش دارند .همه ما تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم مطمئن باشید سپاهان روز به روز بهتر خواهد شد و امیتازات خوبی را جمع خواهیم کرد تا بتوانیم در آخر فصل جزو مدعیان باشیم.

 

مهدی زاده در در پایان در خصوص دیدار بعدی افزود: بازی بعدی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و فقط به باشگاه اعلام شده که با ماشین سازی بازی داریم باز هم در خارج از خانه و باز هم در تبریز. یک مقدار  برنامه ریزی های سازمان لیگ بهم خورده است . از شانس مان دو بازی با تیم‌های تراکتور و ماشین سازی در تبریز در فصل زمستان به پست ما خورد، قطعاً برای سه امتیاز می‌رویم و به آن نیاز داریم تا شرایطمان در جدول بهتر بشود، دید ما بازی به بازی است و می رویم که یک بازی خوب با ماشین سازی انجام دهیم اصلا کاری به رتبه آن ها  در جدول نداریم، امسال همه تیم ها یقه هم را می گیرند .

 

دیدگاه‌ها