کد خبر : 1727493 | 05 دی 1399 ساعت 13:57 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پست های مهابادی و درخشان تشریفاتی می‌شود!

با لغو جام جهانی جوانان و نوجوانان، احتمالا کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تصمیم به تعویق بازی های قهرمانی این قاره خواهد گرفت.

پست های مهابادی و درخشان تشریفاتی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، فیفا تصمیم گرفت به دلیل تبعات شیوع ویروس کرونا، بازی های جام جهانی نوجوانان و جوانان را در سال 2021 لغو کند. این تصمیم تبعات مهمی را نیز بر مسابقات قاره ای خواهد گذاشت چرا که بازی های قهرمانی آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی و... در واقعا مقدماتی جام جهانی هستند و با لغو جام جهانی، عملا توجیهی برای برگزاری آن ها در این شرایط نیست.

 

با این اتفاق پست سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی در تیم های جوانان و نوجوانان به حالت فرمالیته تغییر پیدا می‌کند و آن ها عملا تورنمنتی را پیش رو نخواهند داشت که بازیکنان را آماده کنند. حمید درخشان و داوود مهابادی که پیش تر به سمت مدیر فنی و سرمربی تیم جوانان رسیدند نیز با این شرایط، موقعیت تازه ای در تیم خود پیدا می‌کنند و شاید کار خود را از دست بدهند.

 

هدایت تیم ملی نوجوانان هم برعهده حسین عبدی که این روزها در اردوی تاجیکستان به سر می‌برد. آن ها چندی پیش تیم میزبان را با چهار گل شکست دادند اما حالا شاید اردوی این تیم نیز به تعطیلی کشیده شود.

 

حمید درخشان مدیرفنی تیم جوانان در این خصوص گفت: خبر بسیار تلخى بود و این اتفاق خوبى براى فوتبال نیست. امیدوارم AFC بدون توجه به این مسایل مسابقات قهرمانى آسیا را به بهترین شکل برگزار کند. در واقع نباید بگذاریم یک نسل مستعد از فوتبال ما همچنین سایر کشورهاى آسیایى نابود شود. در اینصورت با قدرت در این رقابت ها شرکت مى کنیم.

 

در صورتی که بازی های قهرمانی آسیا تعطیل شوند، باید دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

 

نویسنده: احمدرضا خلیلی

دیدگاه‌ها