کد خبر : 1727564 | 05 دی 1399 ساعت 18:52 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشلی کول:

مهار لیونل مسی توسط من؟ نه، این یک کار تیمی بود

اشلی کول، مدافع سابق چلسی صحبت‌های جالبی را درباره برخی بازیکنان مطرح کرده است.

مهار لیونل مسی توسط من؟ نه، این یک کار تیمی بود

به گزارش "ورزش سه" اشلی کول یکی از بهترین مدافعان چپ طی سال‌های اخیر به شمار می‌آید و او هنگام بازی رو در روی بازیکنان بزرگ زیادی قرار گرفته که حالا این ستاره سابق چلسی درباره برخی از آنها صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

 

اشلی کول درباره مهار مسی در بازی معروف چلسی- بارسلونا: " نه من فقط این کار را انجام ندادم. این موضوع خیلی مورد توجه قرار گرفت اما تلاش تیمی در آن بازی بسیار زیاد بود. وقتی صحبت از مهار بازیکنانی مثل او شد ما در چلسی همبستگی و همکاری بسیار خوبی داشتیم. خط هافبک ما بسیار فوق‌العاده عمل کرد و مطمئناً فقط من این کار را انجام ندادم."

 

 

1556870

 

 

کول درباره کافو: "من فکر می‌کردم انرژی بسیار خوبی دارم اما وقتی مقابل او قرار گرفتم به نوعی زانو زدم. حتی بعدها در یک بازی خیرخواهانه مقابل او قرار گرفتم و نمی‌دانم چند سال داشت اما هنوز هم از قابلیت های یک بازیکن 25-30 ساله برخوردار بود."

 

کول درباره آرین روبن: " من هنگام حضور در رم مقابل روبن قرار گرفتم و فکر می‌کنم او مرا نابود کرد."

 

بهترین بازیکن راست پا: "من میخواستم در این زمینه از دیوید بکام نام ببرم اما باید بگویم رونالدو. رونالدو می توانست از عمق و کناره ها حمله کند. همچنین کیفیت پای راست توپ و ضربات آزادی که می زد فوق العاده بود. او کسی بود که شما نمی توانستید به وی فضا بدهید."

 

 

1556872

 

 

کول درباره رونالدینیو: " حتی وقتی در برابر رونالدینیو بازی می کنید نیز از تماشای بازی او لذت می برید. او مانند یک شعبده باز بود. شما بازیکنان زیادی را می‌بینید که از مهارت زیادی برخوردار هستند اما رونالدینیو علاوه بر این یک ستاره کارآمد به حساب می آمد. او همه چیز داشت."

 

 

1556871

دیدگاه‌ها