کد خبر : 1727568 | 05 دی 1399 ساعت 19:27 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهران نصیریان دوست مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:

باید با خاطیان بازی نفت MIS و ماشین‌سازی برخورد شود

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان بازی امروز این تیم مقابل ماشین‌سازی که حاشیه‌های زیادی را در برداشت از رفتارهای مالک این باشگاه به‌شدت انتقاد کرد.

باید با خاطیان بازی نفت MIS و ماشین‌سازی برخورد شود

به گزارش "ورزش سه"، مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی که با برد یک بر صفر مسجدسلیمانی‌ها همراه شد نسبت به مسائل به وجود آمده در این بازی و همچنین درخصوص مالک باشگاه تراکتور گلایه‌هایی مطرح کرد که در ادامه آن را می‌خوانیم:


او ابتدا درخصوص آماده نبودن وضعیت ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی گفت: «به نظر من با توجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی می‌شد ترتیبی اتخاذ شود که این بازی را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کنند که این مشکلات به وجود نیاید. ضمن اینکه همه می‌دانیم که با تأخیر 24 ساعته این دیدار ما مجبور شدیم یک روز بیشتر در شهر تبریز اسکان داشته باشیم و تمام بلیت‌های برگشت ما نیز کنسل شد که این هزینه‌های مادی و معنوی زیادی به تیم تحمیل کرد.»


وی در ادامه افزود: «هواداران زیادی در داخل و خارج ایران از بختیاری‌های عزیزمان، پس از بازی از باشگاه درخواست داشتند که از فدراسیون بخواهیم در مورد صحنه‌های به وجود آمده در پایان بازی با خاطیان اصلی برخورد شود. همچنین بساط این‌گونه طرز تفکر، که یک باشگاه بتواند از پخش مستقیم این دیدار جلوگیری کند برچیده شود.»


نصیریان دوست همچنین اظهار داشت: «من از مردم فهیم آذربایجان و تبریز تشکر و قدردانی می‌کنم که همواره به دنبال فوتبال پاک و ایجاد نشاط از طریق این رشته ورزشی هستند. اما جای بسی سؤال و تعجب است که چرا باید یک شخص مالکیت هردو باشگاه را در اختیار داشته باشد؟ چرا با توجه به منابع مالی که دارد باید به خودش اجازه دهد هر طوری که دوست داشته باشد با فوتبال ملی بازی کند؟ آن‌هم در شرایطی که همه می‌دانیم مردم در چه وضعیت سختی به سر می‌برند. هوادارانی که به خاطر شیوع ویروس کرونا از تماشای نزدیک بازی محرومند، چرا باید یک نفر به‌طور متکبرانه آن‌ها را از تنها دل‌خوشی دارند که همان دیدن مسابقات فوتبال تیم محبوبشان است محروم کند؟ که این برخلاف مقررات بین‌المللی فوتبال است و می‌تواند تبعات سختی را برای او در برداشته باشد که من همین‌جا از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهم که به‌طور قانونی با این تخلف برخورد کنند.»


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین در ادامه همین مطلب بیان کرد: «به نظر من فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با توجه به اینکه پخش مستقیم بازی‌ها در این شهر از امنیت لازم و کافی برخوردار نیست، این حق را دارند که حتی حق میزبانی این تیم‌ها را به واسطه حرکت امروزشان سلب کنند و در جای دیگری که مسئولان برگزارکننده مسابقه بتوانند امنیت و اقتدار لازم را برقرار سازند، برگزار کنند.»


نصیریان دوست همچنین خاطرنشان کرد: «برفرض آن‌ها اگر مشکلی جای دیگری دارند چرا باید هواداران نفت مسجدسلیمان را از تماشای بازی تیشمان محروم کنند؟ که همین امر دقیقاً مصداق ضرب‌المثل معروفی است که می‌گوید: گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند سر مسگری"..»


او در پایان با اعلام اینکه توصیه‌ای هم به زنوزی مالک باشگاه ماشین‌سازی دارد گفت: «توصیه من به مالک این دو تیم است که به‌جای فرافکنی به فکر رفع چالش‌های این تیم باشد تا این تیم با برنامه‌ریزی و تزریق آرامش بتواند در کوران مسابقات نتایج مطلوبی را بگیرد. و اعتقاد دارم این‌گونه کارهای که در حال حاضر از سوی مدیران این تیم سر می‌زند هیچ‌گونه مبنای حرفه‌ای ندارد و برای این تیم حکم یک سم را دارد و باعث می‌شود این تیم تمرکز کافی برای گرفتن نتیجه مطلوب را از دست بدهد.»

دیدگاه‌ها