کد خبر : 1727573 | 05 دی 1399 ساعت 20:52 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

ختافه، مقصد احتمالی دو ستاره جوان رئال و بارسا

بر اساس ادعای آاس ختافه مقصد احتمالی دو ستاره جوان رئال‌مادرید و بارسلونا یعنی تاکه فوسا کوبو و کارلس آلنیا خواهد بود.

ختافه، مقصد احتمالی دو ستاره جوان رئال و بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تاکه فوسا کوبو، پدیده ژاپنی رئال مادرید بعد از گذراندن یک دوره قرضی در مایورکا، تابستان امسال باز هم به یک تیم دیگر قرض داده شد و این بار راهی ویارئال شد. با این حال ستاره ژاپنی هرگز نتوانسته دقایق زیادی در ترکیب زیردریایی های زرد به میدان برود و به احتمال فراوان او در ژانویه از جمع شاگردان اونای امری جدا خواهد شد.

 

 

1556897

 

 

از طرف دیگر کارلس آلنیا نیز که یکی از محصولات آکادمی معروف بارسلونا یعنی لاماسیا محسوب می شود، طی یکی دو فصل اخیر تلاش زیادی برای حضور در ترکیب اصلی بلوگرانا انجام داده اما هیچگاه در این امر موفق نبوده است. او فصل گذشته به شکل قرضی برای بتیس توپ زد و در تابستان دوباره به بارسلونا بازگشت اما این بازیکن نیز نتوانسته خیلی زیر نظر رونالد کومان بازی کند.

 

در همین ارتباط آاس مدعی شده تاکه فوسا کوبو و کارلس آلنیا در آستانه جدایی از تیم های خود قرار دارند و باشگاه ختافه به جذب هر دوی آنها در نقل و انتقالات زمستانی علاقه نشان داده است. هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا خواهان انتقال قرضی این بازیکن ها هستند و اصلا بعید نیست که کوبو و آلنیا در ختافه با یکدیگر هم تیمی شوند.

 

 

1547041

دیدگاه‌ها