کد خبر : 1727594 | 06 دی 1399 ساعت 09:13 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

قطعا از یحیی گل محمدی یاد می گیرم 

فاضلی: از حرف های من سوء برداشت می شود

پرسپولیس در دقایقی از بازی حرفی برای گفتن نداشت. این بخشی از مصاحبه وحید فاضلی در پایان بازی با پرسپولیس بود که موجب ناراحتی تماشاگران تیم سرخ شد.

 فاضلی: از حرف های من سوء برداشت می شود 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نساجی در این باره می گوید: من اصلا قصد توهین به تیم پرسپولیس را نداشتم بلکه می خواستم تیم خودم را تحسین کنم که در دقایقی از بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و خلق موقعیت کرد. به خصوص در نیمه دوم که کریم اسلامی و فرزاد زامهران در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند.

پرسپولیس هم در این بازی ارایه گر فوتبال خوبی بود و یک گل به ما زد و یک بار هم توپ به تیر دروازه ما خورد. متاسفانه برخی از حرف ها باعث سوء برداشت می شود. اصلا منظورم این نبود که پرسپولیس در برابر ما حرفی برای گفتن نداشت. من گفتم در دقایقی از بازی. من بعد از لغو بازی با پرسپولیس به بهانه حضور این تیم در فینال آسیا در مصاحبه ای به این نکته اشاره کردم خوشحالم که به تیم پرسپولیس کمک کردیم که با دغدغه ای کمتری به فینال آسیا برود و جز معدود مربیانی بودم که در پیامی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردم و حتی اگر دیروز توجه کرده باشید به این نکته اشاره کردم من قطعا از یحیی گل محمدی یاد می گیرم. منظورم آرامش او در جریان بازی بود. 

 

سرمربی تیم نساجی ادامه داد: در بازی با سپاهان هم این چنین شد. من گفتم حریف بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آیا غیر از این است؟ سپاهان یکی از تیم های خوب مسابقات این فصل بشمار می رود که ستاره های زیادی در این تیم بازی می کنند و آنها سرنوشت بازی را تغییر می دهند اما اشاره کردم بازیکنان ما تیم خوبی دارند بدین معنی است که ما ستاره ای در ترکیب نداریم و در کنار هم یک تیم خوب هستیم.

 

این برای روحیه دادن به بازیکنان نساجی بود نه تخریب سپاهان. نه اینکه سپاهان تیم خوبی نیست. چه کسی می تواند منکر شود که در تیم سپاهان بازیکنان خوب و بزرگی حضور دارند؟ آیا این بدین معنی است که آنها تیم خوبی نیستند؟ به واقع منظور من این بود که ستاره نساجی تیم است. و در نهایت سرمربی نفت مسجد سلیمان هم پیش از بازی با سپاهان به این نکته اشاره کرد که برخی از مربیان نباید به بازیکنان خود یاد بدهند که در محوطه جریمه خود را به زمین بیاندازد و پنالتی بگیرند. دیدید که در کارشناسی داوری مشخص شد که پنالتی ما درست و گل حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسید. اگر من در کنفرانس خبری پیش از بازی با سپاهان به این نکته اشاره کردم که بعدا در این باره حرف می زنم به این معنی بود که می خواهم روی بازی با سپاهان تمرکز کنم نه اینکه بخواهم در این باره مصاحبه کنم و همه می دانند که من چقدر به مردم و هواداران خوب مسجدسلیمان به جهت ۲ فصل حضورم در آنجا ارادت دارم.

 

در 8 هفته ابتدایی بازی ها تنها یک بار برای ما پنالتی گرفته شد و البته در بازی با تراکتور به گواه کارشناسان داوری یک پنالتی برای ما گرفته نشد و ما همیشه در تمرینات ضربه به چارچوب را کار می کنیم و روی مسائل فنی وقت می گذاریم نه مسائل غیر فنی. انتظارم این است همکارانم هم بی جهت به ما تهمت نزنند و فضای احترام آمیز بین ما فوتبالی ها هم چنان برقرار باشد. با این حال من اصلا دوست ندارم از حرف های من سوء برداشت شود و اگر حرفی زدم که موجب ناراحتی تیم پرسپولیس – سپاهان و نفت مسجد سیلمان شده ام عذرخواهی می کنم. به هر صورت طبیعی است اشتباهاتی هم داشته باشم و از این پس سعی خواهم کرد به گونه ای صحبت کنم که موجب سوء برداشت نشود.

دیدگاه‌ها