کد خبر : 1727620 | 06 دی 1399 ساعت 10:55 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط می‌خواستم فشار از روی تیم برداشته شود

بیژن: به شکستن رکورد حامد لک فکر نمی‌کردم

قبل از اینکه ما گل بخوریم دو سه خیلی خوب داشتیم و تک به تک شدیم که اگر آن ها را تبدیل به گل می کردیم و اختلاف به عدد ۳ می‌رسید قطعاً می‌بردیم.

بیژن: به شکستن رکورد حامد لک فکر نمی‌کردم

به گزارش ورزش سه، مجتبی بیژن زننده تک‌گل نساجی در دیدار با پرسپولیس روز خوبی را مقابل  سرخها پشت سر گذاشت.


این مدافع 34 ساله که فشار زیادی را هم در بازی با حمله وران پرسپولیس  تحمل کرد درباره بازی می‌گوید: ما از اول هم می دانستیم بازی سختی داریم. پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر ایران بوده و دو سال پشت هم در فینال آسیا حضور داشته است. آنها کیفیت بالایی دارند البته زمین هم شرایط بدی داشت و آب جمع شده بود . اوایل بازی شرایط بد نبود و در تکه های کوچکی آب جمع شده بود ولی در ادامه   شرایط سخت تر  شد، بخاطر همین بازی به جای اینکه فنی و تاکتیکی باشد بیشتر درگیرانه و فیزیکی بود.


بیژن عقیده دارد نساجی می‌توانست برنده بازی باشد : ما بازی را خوب شروع و تلاش کردیم و به گل هم رسیدیم ولی متاسفانه نشد با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم و گل مساوی را دریافت کردیم ، قبل از اینکه ما گل بخوریم دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم و تک به تک  شدیم که  اگر آن ها  را تبدیل به گل می کردیم قطعا می‌بردیم.


او که با زدن گل رکورد طولانی بسته نگه داشتن دروازه توسط حامد لک را  شکست در خصوص اینکه چه حسی در این باره دارد ادامه داد: ما به این چیزها فکر نمیکنیم ما فقط دوست داشتیم بازی را ببریم که شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم و دو هفته اخیر که نتیجه نگرفته بودیم را جبران کنیم ولی متاسفانه با گلی که خوردیم هدفی که داشتیم خراب شد. خیلی دوست داشتیم که هوادارانمان را خوشحال کنیم و فشار کمی از روی مالک و کادرفنی و بازیکنان  برداشته شود ولی نشد .

دیدگاه‌ها