کد خبر : 1727665 | 06 دی 1399 ساعت 13:35 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

هرچه زحمت کشیدند زمین درست نشد

بیگی: هواداران نساجی همیشه روی پشت بام‌ها هستند

بازیکن نساجی می‌گوید می‌خواهند امسال رزومه خوبی برای این تیم به جا بگذارند.

بیگی: هواداران نساجی همیشه روی پشت بام‌ها هستند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران درخانه فینالیست آسیا را با یک امتیاز راهی تهران کرد. سعید بیگی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود، با نایب قهرمان آسیا بازی داشتیم. بازی از لحاظ فنی بخاطر زمین کیفیت آنچنانی نداشت. جا دارد از کسانی که قبل از بازی تلاش می‌کردند شرایط زمین را مساعد کنند تشکر کنم ولی متاسفانه آنقدر بارندگی زیاد بود که شرایط باز هم با تلاش آنها مساعد  نشد. به نوعی در نیمه دوم این بی‌کیفیتی بیشتر به چشم آمد. انشاالله در بازی‌های بعد جبران و دل هوادارانمان را شاد کنیم.


وی در خصوص اینکه چرا کسب پیروزی برای  نساجی طلسم شده است ادامه داد: راستش من زیاد اعتقادی به طلسم ندارم. نتیجه نگرفتن را می‌توان به پای کم دقت بودن گذاشت ،با نمایش مان در دیدار با پرسپولیس نشان دادیم که می‌توانیم به جایگاه واقعی مان در جدول برگردیم و حتی می توانیم کارهای بزرگ تر از اینها انجام بدهیم. خدا را شکر  تیم ما خوب و یکدست است. انشالله امسال با درخششی که بچه ها دارند بتوانیم یک رزومه خوب برای تیم نساجی به جا بگذاریم.


این بازیکن در خصوص دیدار بعدی با فولاد گفت : همه بازی‌ها سخت است و فقط بحث سخت بودن بازی مقابل استقلال و پرسپولیس وجود ندارد. همه تیم ها قابل احترام هستند ولی ما هم با برنامه‌هایی که مدنظر داریم برای سه امتیاز می رویم .


بیگی در پایان افزود : از هواداران درخواست دارم کمی صبور باشند و آرامش داشته باشند. با تلاشی  که کادر فنی و بازیکنان می کنند روزهای خوبی پیش روی نساجی است . از آن ها بابت حمایت هایی که در این مدت از کادر و بازیکنان داشتند ممنونم. این تعداد که امروز روی پشت بام داشتند بازی را نگاه می کردند چه زمانی که هوا بارانی باشد چه خوب باشد به  حمایت از ما می‌پردازند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

دیدگاه‌ها