کد خبر : 1727714 | 06 دی 1399 ساعت 17:51 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

لستر 2 - 2 یونایتد؛ جنگ مدعیان برنده نداشت

منچستریونایتد در خانه لسترسیتی دو بار برتری را از دست داده و با نتیجه 2-2 متوقف شد.

لستر 2 - 2 یونایتد؛ جنگ مدعیان برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، نبرد حساس تیم های دوم و سوم جدول در کینگزپاور برنده ای نداشت و یونایتد که دو بار از لستر پیش افتاده بود، در نهایت در خانه این تیم به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه عجیب داوید دخیا بود که دروازه یونایتد تا آستانه باز شدن پیش رفت، اما تکل خوب فرد مانع رخ دادن این اتفاق شد و دروازه یونایتد نجات یافت.

 

1557130

 

اما در دقیقه 22 یونایتد به گل اول دست یافت. روی ارسال عرضی دنیل جیمز و اثرگذاری برونو فرناندز، مارکوس راشفورد در موقعیتی تک به تک موفق شد با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه لسترسیتی را باز کند.

 

اما لسترسیتی خیلی سریع در صدد جبران برآمده و دقایقی بعد موفق شد به گل تساوی دست یابد. در دقیقه 32، برونو فرناندز در زمین خودی مرتکب  اشتباه شد و هاروی بارنز بعد از توپربایی و نفوذ به سمت محوطه، در نهایت با یک ضربه محکم و دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

1557131

 

در ادامه و روی ارسال ضربه ایستگاهی بود از سوی لوک شاو بود که یونایتد فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه سر برونو راهی به دروازه نیافت و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 50 یونایتد می توانست روی همکاری دنیل جیمز و برونو به گل دوم هم دست یابد، اما فوفانا به زیبایی دروازه لستر را نجات داد.

 

در دقیقه 60 مارکوس راشفورد در موقعیتی تک به تک و در سمت راست محوطه جریمه لسترسیتی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه او با عکس العمل فوق العاده کسپر اشمایکل مهار شد. دقایقی بعد و روی ارسال لوک شاو یونایتد باز هم فرصت مناسبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه سر هری مگوایر راهی به دروازه نیافت و به بیرون رفت.

 

1557129

 

اما در دقیقه 80 یونایتد به گل دوم هم دست یافت. ادینسون کاوانی که به تازگی وارد میدان شده بود، با یک پاس عمقی هوشمندانه برونو فرناندز را صاحب موقعیت تک به تک کرد و با یک ضربه زمیتی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

اما لستر دوباره پیش کشید و موفق به زدن گل تساوی شد. روی ارسال زمینی آیوز پرز از سمت راست، جیمی واردی با یک ضربه زمینی و دقیق از مقابل دروازه موفق به زدن گل دوم شد. 

 

در دقیقه 92 ضربه تیلمانز در مقابل دروازه با اثرگذاری پرز همراه شد، اما این ضربه راهی به دروازه نیافت و بازی با همان تساوی 2-2 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها