کد خبر : 1727718 | 06 دی 1399 ساعت 18:25 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوان فران:

دوست داشتم نیمار را تا می توانستم بزنم

خوان فران مدافع سابق اتلتیکو مادرید خاطرات جالبی از مصاف با نیمار دارد.

دوست داشتم نیمار را تا می توانستم بزنم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار ستاره برزیلی پی اس جی همواره به این متهم می شود که مدافعان مقابلش را تحقیر می کند. او زمانی که در بارسلونا بود و حالا در پی اس جی بارها با خطای شدید مدافعان روبرو می شود و آنها در توجیه می گویند که ستاره برزیلی تحقیرشان کرده است. این تحقیر هم کلامی است و هم با دریبل های متوالی و اعصاب خردکن تا جایی که هدف، فقط مضروب کردن نیمار می شود.

 

 

1557070

 

 

شاید یکی از معروف ترین بازی هایی که نیمار به تحقیر مدافعان متهم شد، بازی جام حذفی بین بارسا و اتلتیکو بود. فصل 15-2014 که نیمار با خوان فران و دیگر بازیکنان اتلتیکو درگیری شدیدی پیدا کرد.

 

 

1557069

 

 

خوان فران در این رابطه می گوید:« نیمار به ما می خندید و مقابله با او در زمین پیچیده و دشوار بود. در آن مقطع نیمار جوان تر بود ولی حالا بالغ تر شده و کمی بیشتر مراعات رقیب را می کند.

با نیمار بارها درگیری و تنش داشتم ولی همه چیز همان جا در زمین می ماند. با او حالا هیچ مشکلی ندارم و برایش بهترین ها را در باشگاهش و در بازی های ملی آرزو می کنم. بازی برابر نیمار واقعا سخت است چرا که سبک بازی اش به گونه ای است که مدافع مقابلش را تحریک به خطا می کند و فقط دوست دارید او را تا می توانید در زمین بزنید.»

 

دیدگاه‌ها