کد خبر : 1727727 | 06 دی 1399 ساعت 19:11 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندز: ناراحتیم و این خوشحال کننده است!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد از تساوی مقابل لسترسیتی ابراز ناراحتی کرد.

برونو فرناندز: ناراحتیم و این خوشحال کننده است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با درخشش برونو فرناندز تا دقایق پایانی از لسترسیتی پیش بوده و فاصله ای تا کسب برتری در این دیدار حساس نداشت، اما جیمی واردی در دقیقه 86 تیمش را نجات داد. این نتیجه روند 10 پیروزی پیاپی خارج از خانه یونایتد در لیگ برتر را به پایان رساند و برونو فرناندز مدعی شد ناامیدی رختکن این تیم بعد از کسب تساوی نشانه خوبی برای یونایتد خواهد بود.

 

برونو فرناندز گفت: "اینکه ناامید شده ایم خوب و خوشحال کننده است. وقتی وارد رختکن شدم دیدم همه ناامید شده و انتظار داشتند عملکرد بهتری داشته باشد که این رضایت بخش است. اینگونه ذهنیت برنده ای خواهیم ساخت و ما از این یک امتیاز راضی نیستیم. ما ناامید شده ایم و می دانیم که شانس خوبی برای کسب سه امتیاز داشتیم، پیروز شدن برای ما مهم بود، زیرا می خواهیم در تمامی مسابقات پیروز شویم.

 

1557137

 

لسترسیتی تیم باکیفیتی است، اما ما نیز فرصت کسب پیروزی را داشتیم و تا دقیقه 85 از حریف 1-2 پیش بودیم. ناراحت هستیم، اما دیگر فرصتی برای ناامید شدن نداریم، زیرا دوباره سه روز دیگر بازی داریم. باید ناراحت بوده و در فاصله این سه روز خیلی بهتر عمل کنیم.

 

از قدرت لسترسیتی خبر داشته و می دانستیم آنها به خوبی دفاع می کنند و فضای زیادی به حریف نمی دهند. موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادیم یا در برخی موارد پاس آخر به اندازه کافی خوب نبود."

دیدگاه‌ها