کد خبر : 1727789 | 07 دی 1399 ساعت 09:29 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

رئیس هیات فوتبال مازندران پاسخ می‌دهد؛

چرا چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر طبیعی نمی‌شود؟

رئیس هیئت فوتبال مازندران عدم تعویض زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر را در شرایط فعلی به دلیل محرومیت نساجی از میزبانی در دیدارهای خانگی عنوان کرد.

چرا چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر طبیعی نمی‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" پس از حواشی برگزاری دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر در شرایط بد جوی که باعث شده بود تا زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه تحت‌تاثیر بارش‌های شدید قرار گیرد و برگزاری مسابقه فوتبال را دشوار کند، غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در پاسخ به عدم تعویض زمین چمن مصنوعی وطنی قائمشهر به چم طبیعی این‌طور گفت: طبق برنامه قرار بود از چند ماه قبل چمن ورزشگاه وطنی را  از مصنوعی به طبیعی تغییر بدهند؛ مدت‌ها مسئولان ورزش استان مازندران دنبال منابع مالی و بودجه این موضوع بودند و نوبخت معاون رئیس جمهور هم اعتبار برای این ورزشگاه تعیین کرد.  

 

او ادامه داد: البته به محض اینکه تخصیص بودجه اعلام شد، بازی‌های لیگ برتر شروع شد. پیمانکار‌های متعددی را آوردیم و آن‌ها اعلام کردند در صورتی که بخواهیم چمن مرغوب با استاندارد‌های لیگ برتر و حتی بالاتر از ایران برای ورزشگاه وطنی درست کنیم نزدیک به 6 ماه زمان نیاز است.به همین دلیل  تیم نساجی از میزبانی در استان مازندران محروم می‌شد و در تصمیمی جدید چمن مصنوعی را ترمیم کردند.

 

بهروان در واکنش به حواشی دیدار نساجی و پرسپولیس گفت: ما پیش بینی‌های لازم را برای بازی نساجی و پرسپولیس کرده بودیم و حتی سازمان هواشناسی اعلام کرد که 2 ساعت قبل از بازی و در حین بازی بارندگی شدیدی در ورزشگاه داریم؛ در ساخت سکو‌های استادیوم وطنی قائمشهر، کانال‌های آب را پر کرده بودند و همین موضوع نیز باعث آب گرفتگی بیشتر چمن شد.

دیدگاه‌ها