کد خبر : 1727792 | 07 دی 1399 ساعت 09:25 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

پپ: فصلی عجیب با نتایجی عجیب را سپری می‌کنیم

پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل نیوکاسل نسبت به فراز و فرودهای عجیب در لیگ برتر هشدار داد و گفت همه تیمها در حال گرفتن نتایج عجیب هستند.

پپ: فصلی عجیب با نتایجی عجیب را سپری می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا با اینکه تیمش موفق شد نیوکاسل را 2-0 شکست داده و به رتبه پنجم لیگ برتر صعود کند اما در پایان بازی نسبت به شرایط غیرعادی فصل جاری هشدار داد و گفت در این فصل همه تیمها نتایج عجیبی بدست می آورند و در این شرایط غیرعادی آینده فصل را به هیچ وجه نمی توان پیش بینی کرد.

 

سیتی با پیروزی دیروز تنها برای دومین بار در فصل جاری موفق شد پیروزی در دو بازی پیاپی را تجربه کند. این در حالی است که شاگردان گواردیولا تا پیش از این معمولا هر ساله فصل را با درخشش فوق العاده و نتایج درخشان استارت زده بودند.

 

1557256

 

گواردیولا در پایان بازی گفت:" بازی سختی بود. ما در شرایط آب و هوایی سخت مقابل حریفی قرار گرفتیم که گل زدن به آن برایمان سخت بود. اما ضرباهنگی که در این بازی نشان دادیم همانی است که باید در همه بازی ها داشته باشیم. امروز بازی موقعیتی ما بی عیب و نقص بود ولی متاسفانه نتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم. اما نتیجه خوبی بود و سه امتیاز را نصیب ما کرد".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ما با صدر جدول خیلی فاصله داریم. ما هفته پیش در رتبه دهم بودیم. این فصل تماما با فراز و نشیبهای عجیب همراه است و همه تیمها نتایجی عجیب می گیرند. در چنین فصلی تیم باید چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد آرامشش را حفظ کند".

 

 

دیدگاه‌ها