کد خبر : 1727824 | 07 دی 1399 ساعت 11:05 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

بوکایو ساکا و ابهام درباره یک گل عجیب

ماجرای گل سوم آرسنال؛ شانسی بود، قبول کن

در پایان بازی آرسنال و چلسی، مکالمه جالبی بین دو بازیکن انگلیسی دو تیم ضبط شد که تامی آبراهام، بوکایو ساکا بازیکن آرسنال را به زدن گلی شانسی متهم می کرد.

ماجرای گل سوم آرسنال؛ شانسی بود، قبول کن

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که دیشب در خانه خود میزبان چلسی بود موفق شد حریف را 3-1 شکست دهد تا سه امتیاز بسیار مهم بدست بیاورد و تا اندازه ای از زیر فشار خارج شود. اما یکی از جالب‌ترین گلهای این بازی گلی بود که در دقیقه 56 توسط بوکایو ساکا بازیکن آرسنال به ثمر رسید. این گل نتیجه را 3-0 به سود آرسنال کرد.

 

1557298

 

بوکایو ساکا ستاره جوان آرسنال در دقیقه 56 از داخل محوطه جریمه با پای راست توپ را به گوشه دروازه چلسی دوخت و ادوارد مندی سنگربان چلسی حتی در مقابل این ضربه نتوانست حرکت کند. در جریان بازی به نظر می رسید ساکا قصد داشته توپ را سانتر کند اما سانتر او به شکل اتفاقی وارد دروازه چلسی شده است. این موضوعی بود که در پایان بازی به مکالمه‌ای جالب بین ساکا و تامی آبراهام بازیکن چلسی انجامید.

 

1557286

 

این دو بازیکن انگلیسی که در تیم ملی انگلیس هم‌بازی هستند در پایان بازی توسط دوربینها در حالی شکار شدند که در حال صحبت بودند. تامی آبراهام بازیکن چلسی به ساکا گفت:" نمی‌خواستی گل بزنی‌، می خواستی سانتر کنی، الکی نگو". بوکایو ساکا با لبخندی بر لب این ادعا را نپذیرفت اما تامی آبراهام دستهایش را روی شانه‌های بوکایو ساکا انداخت تا مکالمه کوتاه دو جوان انگلیسی با شوخی و خنده به پایان برسد.

 

1557282

 

این تکه فیلم که توسط دوربینهای تلویزیونی ثبت شده بود بعد از پخش با واکنشهای زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد و اکثر کاربران مثل تامی آبراهام معتقد بودند که بوکایو ساکا در آن صحنه واقعا قصد گلزنی نداشته و توپ را به قصد سانتر کردن روی دروازه ارسال کرده است.

 

1557287

تامی آبراهام: به قصد گل شوت نزدی، الکی نگو.

 

 

بوکایو ساکا هم در پایان بازی در توییتر خود به این ماجرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از خود در زمان شادی بعد از گل نوشت:"دیدم که از دروازه بیرون آمده بود". او به این اشاره می کند که در آن صحنه متوجه بیرون آمدن ادوارد مندی سنگربان چلسی شده و توپ را آگاهانه از بالای سر او شلیک کرده. ساکا قصد ندارد این ادعا را بپذیرد که توپش تصادفی وارد دروازه چلسی شده است.

 

1557285

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها