کد خبر : 1727825 | 07 دی 1399 ساعت 11:09 | 30.9K بازدید | 2 دیدگاه

دیگر نوبت جوان‌هاست 

شاه علیدوست: به پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم

بازیکن باتجربه نساجی می گوید آنها هم مثل پرسپولیسی‌ها به شرایط زمین عادت نداشتند و شرایط برای هر دو تیم از این لحاظ یکسان بود.

شاه علیدوست: به پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم 

به گزارش ورزش سه روزبه شاه علیدوست در خصوص کسب یک امتیاز مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود من فکر می کنم با توجه به اینکه دو هفته ما امتیاز نگرفته بودیم و بازنده بودیم بچه ها تمرکز کرده بودند و انگیزه داشتند که نتیجه لازم را بگیریم مخصوصا که بازی در ورزشگاه خانگی خودمان بود. خیلی تلاش کردیم که سه امتیاز را بگیریم فکر می کنم می توانستیم به این امر هم دست پیدا کنیم ولی متاسفانه برد را با تساوی عوض کردیم و فکر می کنم اگر می بردیم خیلی شرایط‌مان بهتر می‌شد.


او در خصوص شرایط بد  زمین در روز بازی ادامه داد: جا دارد از عزیزانی که از شهرداری آمده بودند و کمک می کردند تشکر کنیم . در ابتدای بازی شرایط زمین آنقدر بد نبود ولی در نیمه دوم به اوج خودش رسید ‌و‌ باران خیلی شدید شده بود .


این بازیکن در پاسخ به این سوال که خیلی ها اعتقاد دارند همین که نساجی توانسته در برابر فینالیست آسیا یک امتیاز را کسب کند خودش خیلی خوب است آیا او هم چنین باوری دارد یا حق نساجی را برد می‌داند گفت:  به هر حال پرسپولیس تیم قابل احترامی است و من دوستان خیلی خوبی در این تیم دارم و آنها به خاطر افتخاراتی که در این مدت کسب کردند خسته‌نباشید می‌گویم. اما فکر می کنم در دیدار با آنها می‌توانستیم برنده باشیم ولی با توجه به شرایطی که بود  این اتفاق نیفتاد. این گونه نبوده که ما همیشه در چنین زمینی تمرین کنیم و عادت داشته باشیم به هر حال برای ما هم آن شرایط اولین بار بود که اتفاق می افتاد ولی در کل می‌توانستیم برنده بازی باشیم و اگر یک مقدار هوشیار تر بودیم و تا بعد از دقیقه ۸۵ خودمان را حفظ می‌کردیم می‌توانستیم ببریم.


 بازیکن با تجربه نساجی که قبلا دو گل به پرسپولیس زده بود در خصوص اینکه چرا نتوانست در این  دیدار خودش را در برابر این تیم  سه گله کند گفت: عیبی ندارد به  حال دیگر نوبت جوان ها است(می خندد)
شاه علیدوست در پایان در خصوص دیدار پیش رو با فولاد افزود: بازی سختی داریم فولاد نفرات و کادر فنی خوبی دارد، مطمئناً یکی از سخت ترین بازی های مادر چند هفته اخیر است ، باید دست پر از اهواز برگردیم .

دیدگاه‌ها