کد خبر : 1727929 | 07 دی 1399 ساعت 21:00 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد بزرگ الدحیل بدون رضاییان؛

بدشانسی ابراهیمی در بازی ۸ گله قطر!(عکس)

هافبک ایرانی الاهلی در جریان شکست تیمش مقابل الدحیل یک گل به ثمر رساند که مردود اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی با بهره‌مندی از امید ابراهیمی به‌عنوان کاپیتان در ترکیب ابتدایی خود، از ساعت ۱۶:۳۰ امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف الدحیلی رفت که رامین رضاییان را روی نیمکت داشت.


با توجه به فاصله کم دو تیم در جدول و اینکه الدحیل می‌خواست نیم‌فصل بد خود را با یک برد به پایان برساند و فاصله امتیازی‌اش با السد صدرنشین را موقتا کمتر کند و از سوی دیگر یاران امید ابراهیمی در تلاش برای صعود به رده دوم جدول بودند، این بازی حساسیت بالایی داشت.

 

 

1557466

 


الدحیل پس از دو پیروزی متوالی در لیگ ستارگان قطر که آنها را از روند ناکامی‌هایشان دور کرده بود، امشب هم توانست با نتیجه عجیب ۵ بر ۳ در خانه الاهلی قطر و یاران امید ابراهیمی به پیروزی دست پیدا کند.

یاران رامین رضاییان با این برد در امتیاز ۲۱ با الغرافه که یک بازی از آنها کمتر دارد، برابر شدند ولی بخاطر تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند تا تیم الاهلی ۱۹ امتیازی بماند و به رتبه چهارم برود.

 

 

1557465

 


امید ابراهیمی در شب شکست تیمش و در زمانی که بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود الدحیل در جریان بود، در دقیقه ۸۵ موفق شد گل ارزشمندی برای به تساوی کشیدن بازی بزند، اما بازبینی ویدئویی این صحنه موجب شد تا این گل مردود شود و لحظاتی بعد هم الدحیل توسط محمد مونتاری گل پنجم را بزند و شانس کسب امتیاز را برای الاهلی بگیرد.


رامین رضاییان، دیگر لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر که پس از تغییر سرمربی در الدحیل شرایط خوبی ندارد و دور از ترکیب است، برای سومین بازی متوالی در جمع نفرات اصلی تیمش حضور نداشت و برای نخستین بار در این فصل تا پایان مسابقه نیمکت‌نشین بود.

دیدگاه‌ها