کد خبر : 1727942 | 07 دی 1399 ساعت 21:53 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول۱ - ۱ وست بروم؛ بیگ‌سم مقابل کلوپ کم نیاورد

لیورپول در یک بازی خانگی مقابل وست برومویچ با نتیجه 1-1 متوقف شد.

لیورپول۱ - ۱ وست بروم؛ بیگ‌سم مقابل کلوپ کم نیاورد

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس امشب از سری مسابقات هفته پانزدهم میزبان وست برومویچ بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 1-1 تمام شد.

 

مطابق انتظار لیورپول کار را بسیار هجومی آغاز کرد و نهایتاً در دقیقه 12 به گل اول دست یافت. پاس خوب جوئل ماتیپ، ستاره سنگالی قرمزها یعنی سادیو مانه را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز به شکلی بسیار حرفه ای دروازه وست بروم را باز کرد.

 

 

1557446

 

 

در دقیقه 23 لیورپول می توانست باز هم توسط سادیو‌ مانه به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه لیورپول به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت اما وست برومویچ می‌توانست در ثانیه‌های پایانی نیمه اول گل تساوی را به ثمر برساند اما در این امر را ناموفق بود تا دو تیم با همان یک گل به سود قرمزها راهی رختکن شوند.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم لیورپول می توانست گل دوم را هم توسط کاپیتان خود یعنی جردن هندرسون به ثمر رساند اما شوت زیبای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.

 

 

1557445

 

 

در دقیقه 72 وست برومویچ توانست اولین و بهترین موقعیت خود را روی دروازه لیورپول خلق کند.  کارلان گرانت روی یک فرار عالی با دروازه لیورپول تک به تک شد اما ضربه نهایی او با واکنش فوق العاده آلیسون بکر همراه بود تا دروازه بان برزیلی تیمش را نجات داده باشد.

 

در دقیقه 82 و برخلاف جریان بازی وست برومویچ روی یک کرنر کار شده توانست دروازه لیورپول را باز کند. ضربه سر سمی آجایی بعد از برخورد به تیر، وارد دروازه آلیسون بکر شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1557448

 

 

در دقیقه  90 لیورپول تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه سر روبرتو فیرمینو با واکنش استثنایی دروازه بان وست برومویچ همراه بود تا بازی با همان نتیجه 1-1 تمام شود و قرمزها دو امتیاز بسیار مهم را از دست داده باشند.

 

 

1557447

دیدگاه‌ها