کد خبر : 1727952 | 07 دی 1399 ساعت 19:55 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیرو دوباره روی نیمکت؛

باخت شارلروا با قلی‌زاده مقابل یاران بیرانوند

شارلروا در حضور ملی‌پوش ایرانی خود برابر رویال آنتورپ که دروازه‌بان ایرانی‌اش را روی نیمکت داشت، شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را در ترکیب داشت و کاوه رضایی را به دلیل آسیب دیدگی جزو فهرست نفراتش نمی‌دید، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه گلدن اسپورن در حالی مقابل رویال آنتورپ قرار گرفت که علیرضا بیرانوند بین نفرات ذخیره این تیم بود.

 

 

1557460

 

 

نیمه اول این دیدار گلی به همراه نداشت، اما شارلروا در دقیقه ۵۱ با یک گل به خودی دروازه یاران بیرانوند را باز کرد و توانست در زمین آنتورپ پیش بیفتد.

 

اما در ادامه مسابقه یاران قلی‌زاده نتوانستند برتری خارج از خانه مقابل آنتورپ را حفظ کنند و با دریافت دو گل توسط کریستین بناونته مهاجم پیشین خود و ام‌بوکانی، نتیجه را واگذار کردند.

 

 

1557461

 

 

تیم فوتبال رویال آنتورپ در روز نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند و برتری ۲ بر یک مقابل شارلروا ۳۱ امتیازی شد و به رده پنجم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کرد و یاران قلی‌زاده و رضایی هم در رتبه سوم ماندند و فرصت صعود یک پله‌ای را از دست دادند.

 

علی قلی‌زاده که در تمام مسابقات این فصل در ترکیب شارلروا حضور داشته، برخلاف دو بازی اخیرشان امروز نتوانست برابر یاران بیرانوند گلزنی کند و مانع از شکست تیمش شود.

دیدگاه‌ها