کد خبر : 1727974 | 08 دی 1399 ساعت 09:49 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمد غلامی و گلزنی این‌بار در لیگ دو؛

مهاجمی که سودای پایان ندارد

مهاجم باتجربه فوتبال ایران که سابقه بازی در بسیاری از تیم‌های لیگ برتری را دارد، توانست برای سپیدرود در لیگ دو گلزنی کند تا این تیم هفته دوم فصل جدید را با برد پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه" محمد غلامی مهاجم رضوانشهری و 37 ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری چون سپاهان، استیل آذین، راه‌آهن، پدیده و ... را دارد و در لیگ یک نیز برای تیم‌هایی چون خونه به خونه، داماش گیلان، پاس همدان و ... به میدان رفته و با حضور در 15 تیم، یک رکورد منحصربفرد را از خود در دوران بازیکنی‌اش به جای گذاشته است، برای فصل جدید تصمیم گرفته تا در رقابت‌های لیگ دو با پیراهن سپیدرود به میدان برود.

 

غلامی روز گذشته در جریان هفته دوم مسابقات فصل جدید توانست خیلی زود و در همان ابتدای بازی با ضربه سر برای رشتی‌ها گلزنی کند تا آن‌ها در تقابل با نفت و گاز گچساران تیم برتر زمین باشند و دقایقی بعد از گلزنی محمد غلامی نیز میلاد پورمحسن دومین گل را وارد دروازه نفتی‌ها کرد تا سپیدرود که هفته اول را با تساوی آغاز کرده بود، در هفته دوم در استادیوم خانگی سردار جنگل با دو گل از سد حریف گچسارانی خود عبور کند و اولین سه امتیاز خود در فصل جدید لیگ دو را جشن بگیرد.

 

البته مصدومیت اجازه نداد تا مهاجم باتجربه سپیدرود بتواند تا پایان بازی در میدان باشد و در میان دو نیمه نیز از ترکیب رشتی‌ها خارج شد و سهیل حق شناس سرمربی جوان سپیدرودی‌ها ترجیح داد تا روی مهاجم تیم خود ریسک نکند و او را برای دیدارهای پیش‌روی حفظ کند.

 

1557496

دیدگاه‌ها