کد خبر : 1727993 | 08 دی 1399 ساعت 11:00 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

رابرتسون: لیورپول در نیمه دوم شل شد

اندی رابرتسون ستاره اسکاتلندی لیورپول از بازی تیمش مقابل وست برامویچ به عنوان یک بازی شل و ول یاد کرد و گفت لیورپول مستحق تساوی در این بازی بوده است.

رابرتسون: لیورپول در نیمه دوم شل شد

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون ستاره اسکاتلندی ملی پوش لیورپول بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل وست برامویچ از عملکرد قرمزها در این بازی انتقاد کرد و گفت لیورپول شلخته بازی کرده و نتوانسته از برتری خود در نیمه اول استفاده کند و در کل مستحق کسب تنها یک امتیاز از این بازی بوده است.

 

لیورپول در نیمه اول بازی مقابل وست برامویچ بر بازی حاکم بود ولی با شروع نیمه دوم لیورپولی ها نتوانستند فشار نیمه اول را به حریف وارد کنند و رابرتسون می گوید اشتباهات متعدد لیورپول در نیمه دوم و بازی شلخته باعث شده قرمزها نتوانند سه امتیاز بازی را بدست بیاورند.

 

1548963

 

رابرتسون گفت:" تیمی که شل و ول بازی کند استحقاق هر نتیجه ای را دارد. وقتی مقابل تیمی بازی می کنید که سم آلردایس هدایتش می کند باید این را بدانید که آنها در دفاع متمرکز می شوند و از تک فرصتی که بدست می آورند نهایت استفاده را خواهند کرد".

 

ستاره اسکاتلندی لیورپول در ادامه گفت:" ما موقعیتهای زیادی در نیمه اول خلق کردیم ولی انگار در نیمه دوم اصلا نمی خواستیم شرایط نیمه اول را دوباره تکرار کنیم. ما در نیمه دوم شل شدیم. تک تک بازیکنان لیورپول در نیمه دوم اشتباه کردیم که نیمی از این اشتباهات نباید در یک بازی اتفاق بیفتد. به وست برامویچ به خاطر بازی اش در نیمه دوم باید تبریک گفت".

 

دیدگاه‌ها