کد خبر : 1727996 | 08 دی 1399 ساعت 11:13 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

جیمی کاراگر

خرید دفاع وسط در ژانویه برای لیورپول حیاتی است

ستاره سابق لیورپول می گوید با مصدومیت جوئل ماتیپ و فقدان ویرژیل فن دایک، لیورپول در ماه ژانویه حتما باید یک دفاع وسط جذب کند.

خرید دفاع وسط در ژانویه برای لیورپول حیاتی است

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول بعد از دیدار دیشب این تیم مقابل وست برامویچ که با تساوی 1-1 به پایان رسید با توجه به مصدومیت دوباره جوئل ماتیپ و اینکه ویرژیل فن دایک مصدوم تا مدتها قادر به حضور در ترکیب لیورپول نیست، گفت خرید یک دفاع وسط در ماه ژانویه برای قرمزهای آنفیلد اهمیتی حیاتی دارد.

 

1557524

 

در جریان دیدار دیروز مصدومیت جوئل ماتیپ نشان داد که گویا خط دفاعی لیورپول در این فصل نفرین شده است. لیورپولی ها ویرژیل فن دایک ستاره اصلی خط دفاعی شان را به دلیل پارگی رباط صلیبی ماه ها از دست داده اند و جانشین او جو گومز هم مصدوم شده و حالا جوئل ماتیپ که در این شرایط عصای دست کلوپ بود هم مصدوم شد.

 

جیمی کاراگر در این باره به اسکای گفت:" این خیلی نگران کننده است ولی نگرانی جدیدی نیست. جوئل ماتیپ از الان تا پایان فصل نمی تواند تک تک بازی‌ها را در میدان باشد. ما این را حتی پیش از مصدومیت امروز او هم می دانستیم. برای لیورپول خرید یک مدافع مرکزی در ماه ژانویه اهمیت حیاتی دارد. من این را به محض آسیب دیدگی فن دایک در مقابل اورتون گفته بودم".

 

1550250

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" فابینیو وقتی در این پست مورد استفاده قرار گرفت مثل یک دفاع وسط درجه یک بازی کرد و شاید بعضی ها در باشگاه گفته باشند خب، پس خرید دفاع وسط خیلی هم ضروری نیست. اما یادمان باشد که جوئل ماتیپ به شدت مستعد مصدوم شدن است و بدنش نمی تواند هر هفته در لیگ برتر بازی کردن را تحمل کند. او بازیکن خیلی خوبی است ولی ما از روزی که به لیورپول پیوست این را می دانستیم".

 

 

دیدگاه‌ها